Mankementen Mini Cooper Cabrio 2004

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
klasse95
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Mankementen Mini Cooper Cabrio 2004

08 jun 2016, 19:32

Goedenavond,

Ik ben een nieuwe Mini rijder en dus ook nieuw hier op het forum. Net ben ik 20 geworden en heb van mijn spaargeld een mini Cooper Cabrio 2e hands gekocht. Zilverkleurige cabriolet uit 2004. Nu ik hem een maandje in bezit heb kom ik achter wat mankementen.

allereerst is mijn stuurbekrachtiging zomaar uitgevallen. Hiervoor staat mijn mini nu bij de garage bij ons in het dorp. Ik heb net bijna al mijn geld in dit schatje gestopt, dus weet iemand toevallig waar het aan kan liggen en wat de kosten eventueel kunnen zijn?

Ook kwam ik er achter dat er iets met het dak is, Hij gaat makkelijk open en dicht maar de zij ruitjes (niet de deur ramen maar die kleine er achter) sluiten niet goed aan op het dak. De onderdelen die de ruitjes sturen, zijn aan beiden kanten gebroken.... Weet iemand wat hier de kosten gemiddeld van zijn?

Daarnaast is alleen mijn kastje van het dashboardkastje ook nog stuk. hier kan ik tot nu toe wel mee leven maar toch is het hinderend...

Omdat ik hem net heb durf ik niet naar de mini dealer om een hoge kosten post te voorkomen. kan iemand mij misschien vertellen wat de kosten bij een normale autodealer hier gemiddeld van zijn? Een auto is voor mij nu niet noodzakelijk dus dan wil ik hier voor sparen. Dat ik een beetje opgelicht ben door de vorige eigenaar zit er denk wel in.... Maar ik had alle vertrouwen in de persoon en een km stand van 80.000.

ik hoop graag van jullie te horen.

Alvast hartelijk bedankt.

Groetjes Nico
spenki
Sponsor
Contacteer:

Re: Mankementen Mini Cooper Cabrio 2004

08 jun 2016, 20:32

Als je info of onderdelen nodig hebt dan kun je me beter even bellen.
0653203013

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”