Zoemend/zingend geluid stuurbekrachtiging
- kimmie
- Nieuw Lid
Bericht
Zoemend/zingend geluid stuurbekrachtiging
Vraagje: er komt een zoemend geluid vanonder de motorkap, met name in lage toeren en stationair. Het geluid verergerd als je aan het stuur draait. Kan dit de stuurbekrachtiging zijn ?
- johan748
- Nieuw Lid
Bericht
mijn mini is van 2001 en is deze week door de dekra gekeurd en maakt ook dit geluid.
hij wist te vertellen dat hij eerdaags kapot zou gaan,dit was een kwaal van de mini
Ik heb mijn mini nou een jaar en toen had hij ook al dit zoemend geluid
heeft nog iemand deze ervaring.
hij wist te vertellen dat hij eerdaags kapot zou gaan,dit was een kwaal van de mini
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij gaat er niets kapot, denk dat als je het geluid niet meer hoort er dan iets kapot is.johan748 schreef:mijn mini is van 2001 en is deze week door de dekra gekeurd en maakt ook dit geluid.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
mini7benno schreef:Volgens mij gaat er niets kapot, denk dat als je het geluid niet meer hoort er dan iets kapot is.johan748 schreef:mijn mini is van 2001 en is deze week door de dekra gekeurd en maakt ook dit geluid.

- llaura
- Enthousiast
Bericht
Stuur dat veel lawaai maakt
Hey allemaal,
weer een vraag van mij.
als ik aan mijn stuur draai dan maakt deze echt een enorme herrie. een heel elektrisch zoemend geluid.
omdat ik dit geluid nooit eerder gehoord heb, en ik niet het idee heb dat het stuur zoveel lawaai hoort te maken. ben ik naar de dealer geweest, daar stonden ze met 4 man om mijn auto heen. en men wist niet wat voor geluid dit was.
Toen is er uiteindelijk gezegt, dat dit geluid hoort omdat het een elektrisch stuur is.
klopt dit? hoort het stuur geluid te maken of is er nog iemand die dit zelfde "probleem" heeft
alvast bedankt
weer een vraag van mij.
als ik aan mijn stuur draai dan maakt deze echt een enorme herrie. een heel elektrisch zoemend geluid.
omdat ik dit geluid nooit eerder gehoord heb, en ik niet het idee heb dat het stuur zoveel lawaai hoort te maken. ben ik naar de dealer geweest, daar stonden ze met 4 man om mijn auto heen. en men wist niet wat voor geluid dit was.
Toen is er uiteindelijk gezegt, dat dit geluid hoort omdat het een elektrisch stuur is.
klopt dit? hoort het stuur geluid te maken of is er nog iemand die dit zelfde "probleem" heeft
alvast bedankt
- llaura
- Enthousiast
Bericht
het is voornamelijk als ik aan me stuur draai.
hoort dit echt zo?
Ik hoor het alleen als ik stilsta hoor, als ik rij hoor ik het niet.
maar ik vind het vrij veel geluid..
echt een zoemend en elektrisch geluid. maar dit hoort zo dan?
ik heb eerlijk gezegt geen idee of dit vanaf het begon zo was heb er niet echt zo op gelet.. ik heb wel het idee dat het geluid harder is geworden iig storender
hoort dit echt zo?
Ik hoor het alleen als ik stilsta hoor, als ik rij hoor ik het niet.
maar ik vind het vrij veel geluid..
echt een zoemend en elektrisch geluid. maar dit hoort zo dan?
ik heb eerlijk gezegt geen idee of dit vanaf het begon zo was heb er niet echt zo op gelet.. ik heb wel het idee dat het geluid harder is geworden iig storender
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors