Hallo,
Sinds een aantal dagen ben ik een trotse Mini bezitter! Het is een Mini Cooper S uit juli 2005. Ik heb op mijn stuur telefoonvoorbereiding zitten, maar na een zoektocht op dit forum ben ik helaas tot de conclusie moeten komen dat mijn multifunctionele stuurwiel wel voorbereid is, maar de optie dus niet heeft. Ik zit nu te twijfelen tussen twee opties, omdat ik wel graag handsfree wil kunnen bellen:
1. Is het mogelijk om een originele bluetooth module in te bouwen, zodat de knopjes op het stuur ook bruikbaar zijn? En naast het bedieningspaneel van het panoramadak lijkt een rooster te zitten waar een microfoon achter zou kunnen zitten, zit deze er standaard?
2. In mijn vorige auto (een Seat Arosa) had ik een parrot CK3000. Simpele goede carkit, met alleen een knopje om op te nemen en op te hangen, verder geen poespas of overbodige extra schermpjes. Mocht optie 1 niet lukken of erg prijzig zijn dan wil ik toch weer de parrot welke ik nog heb liggen installeren. Zoals gezegd komt deze uit een Seat, zijn de stekkers in de mini hetzelfde of heb ik een verloopadapter nodig?
Is er ook een stappenplan/ uitleg hoe de radio eruit moet en hoe sommige delen van het dashboard los moeten om de carkit inclusief kabeltjes netjes weg te werken?
Alvast bedankt voor jullie moeite!
R53 Bluetooth module/ parrot
- SV3RR3
- Enthousiast
Bericht
Re: R53 Bluetooth module/ parrot
Kijk even bij Gromm (of met de zoekfunctie), daar kan je een bluetooth module kopen en aansluiten op je originele radio. Streamed muziek, navigatie en werkt als een parrot. Heb je knopjes op je stuur om de radio te bedienen, dan kan je die ook gebruiken om je telefoon op te nemen bv. en je muziek van je tel te bedienen. Microfoon zit niet voorbereid in je auto, die moet je er dan even bij bestellen en inbouwen(5 min werk) succes!
R53 DS JCW - +/- 215PK - Stage3 - GRS IC - JCW pre-cat/de-cat & mid delete - Sachs koppeling - ProSport tellers - Gromm Bluetooth - Cobra EVO1 -R56Brakes/UltimaxSport&Yellowstuff -
- Rotzooi007
- Nieuw Lid
Bericht
Re: R53 Bluetooth module/ parrot
Bedankt voor de snelle reactie! Is het bijvoorbeeld niet mogelijk om met de Parrot CK3000 de knopjes op het stuurwiel te bedienen?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors