In de cooper S (laat 2004 /2005) loopt de klok te snel. Ongeveer een kwartier in 2 maanden (geen chrono pakket). Hebben de andere modellen hier ook last van en zo ja is hier een oplossing voor?
Gr.werner
Klok loopt ietswat te snel
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb dat probleem al eerder gelezen...
alleen weet ik niet of dat dat was op "ons" forum,
of wellicht wel op die van http://www.mini2.be...
Heb er trouwens in het begin ook last van gehad,
maar dat is eigenlijk vanzelf over gegaan...
Althans, zal het morgen nog ffies tjekken...
alleen weet ik niet of dat dat was op "ons" forum,
of wellicht wel op die van http://www.mini2.be...

Heb er trouwens in het begin ook last van gehad,
maar dat is eigenlijk vanzelf over gegaan...
Althans, zal het morgen nog ffies tjekken...

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Is inderdaad al aan bod gekomen op internationale fora. Ik heb hetzelfde probleem en er werd HIER op mini2.com al een topic over geopend!
Groetjes,
Jan
Re: Klok loopt ietswat te snel
hey Werner,werner schreef:In de cooper S (laat 2004 /2005) loopt de klok te snel. Ongeveer een kwartier in 2 maanden (geen chrono pakket). Hebben de andere modellen hier ook last van en zo ja is hier een oplossing voor?
Gr.werner
Is inderdaad al aan bod gekomen op internationale fora. Ik heb hetzelfde probleem en er werd HIER op mini2.com al een topic over geopend!
Groetjes,
Jan

- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik had dat de klok juist een stukje te traag liep (2006 model). Beetje lastig, was net van plan om dat probleem aan de dealer te gaan melden voor de volgende beurt.
Maar nu heb ik helemaal iets bizars... Mijn klok loopt niet door als de auto op contact staat. Althans, de display. De hele rit blijft de klok op de tijd staan van het moment dat de auto op contact is gezet. De klok loopt op de achtergrond wel door, want als de auto uit is geweest en je rijdt de volgende keer weer weg, dan klopt het ineens weer. Ik heb dit sinds dat ik de tijd heb aangepast aan de wintertijd.
Dealer mag het oplossen. Als jullie nog tips en suggesties hebben hoor ik het wel, anders is het ook goed en heb ik het in elk geval gemeld.
Maar nu heb ik helemaal iets bizars... Mijn klok loopt niet door als de auto op contact staat. Althans, de display. De hele rit blijft de klok op de tijd staan van het moment dat de auto op contact is gezet. De klok loopt op de achtergrond wel door, want als de auto uit is geweest en je rijdt de volgende keer weer weg, dan klopt het ineens weer. Ik heb dit sinds dat ik de tijd heb aangepast aan de wintertijd.
Dealer mag het oplossen. Als jullie nog tips en suggesties hebben hoor ik het wel, anders is het ook goed en heb ik het in elk geval gemeld.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben het te snel lopen van ons klokje ook zat aan 't worden.
Ongeveer 10 minuten per maand.
Zojuist m'n dealer gebeld en gevraagd of dat met software te verhelpen is.
Die zei me, dat daarvoor de gehele klok vervangen moet worden.
Kan iemand dit bevestigen?
Ongeveer 10 minuten per maand.

Zojuist m'n dealer gebeld en gevraagd of dat met software te verhelpen is.
Die zei me, dat daarvoor de gehele klok vervangen moet worden.

Kan iemand dit bevestigen?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors