Bandenspanning knopje
- Vinny85
- Be Mini
Bericht
Bandenspanning knopje
Ik heb nog van mijn moeder geleerd, van de knopjes afblijfen dat is mij nog nooit gelukt vandaar dat ik dit topic gestart heb. Ik heb op het reset knopje van de bandenspanning controlle systeem gedrukt. Wat blijkt echter, het knopje is lam en blijft nu continu ingedrukt zitten. Weet iemand wat ik ermee kan doen?
- Vinny85
- Be Mini
- ArCadE
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Bandenspanning knopje
Toen ik de onze kocht zat er een zwart plakkertje over het lampje heen ;-)

- Vinny85
- Be Mini
Bericht
Jawel 3 maanden. Het is alleen weer een endje rijden. Heb ze wel al gecontact en ze zeggen dat er wat vuil in kan zitten. Dus wil zelf ff proberen voordat ik weer naar de dealer moet.
- Vinny85
- Be Mini
Bericht
Niemand met het verlossende antwoord? Het gaat om de handrem console die eraf moet.
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- SV3RR3
- Enthousiast
Bericht
ik heb bij mij ooit alleen de hoes los gemaakt, dan kan je met je vingertoppen het knopje eruit duwen.
R53 DS JCW - +/- 215PK - Stage3 - GRS IC - JCW pre-cat/de-cat & mid delete - Sachs koppeling - ProSport tellers - Gromm Bluetooth - Cobra EVO1 -R56Brakes/UltimaxSport&Yellowstuff -
- Vinny85
- Be Mini
- Vinny85
- Be Mini
Bericht
Bedankt leceur voor de tip. In het knopje zat veel stof. Ik heb hem met een kompressie spuitbus schoongeblazen. Je koopt die bussen bij de action voor een poep en een scheet. Het knopje werkt weer. Bedankt voor al jullie reacties.
- Jer84
- Bijna verslaafd
- Vinny85
- Be Mini
Bericht
Das nog eens een mooie link. Ik zal hem in de gaten houden. Bedankt jer84
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors