Ik heb flink geschud, maar het alarm gaat niet af... hoe kun je dit nog meer testen eigenlijk?
P.s. we hebben het klasse III alarm

Krijg je ze zo dan wel stil? Dan proberen wij het ook eens!Ida schreef:Heb laatst met een kinderfeestje 3 kinderen in de auto gehad. Toen heb ik de deur opslot gedaan omdat ik bang was dat er eentje vandoor zou gaan. Na wat gegil en gestommel in de MINI ging het alarm wel af.![]()
Nou hebben ze alle drie een gehoorbeschadiging
Dit was bij een Mercedes, is deze bij een MINI ook uit te zetten?henkietenk schreef:Mijn pa was het "beweeg"alarm vergeten uit te zetten op de boot naar Quernsey. Werden er omgeroepen of we ff die herrie uit wilden zetten![]()
Werkte wel dus
Nee niet doen nu praten ze harder, kunnen zichzelf niet meer verstaan.mini7benno schreef:Krijg je ze zo dan wel stil? Dan proberen wij het ook eens!Ida schreef:Heb laatst met een kinderfeestje 3 kinderen in de auto gehad. Toen heb ik de deur opslot gedaan omdat ik bang was dat er eentje vandoor zou gaan. Na wat gegil en gestommel in de MINI ging het alarm wel af.![]()
Nou hebben ze alle drie een gehoorbeschadiging
Doet de dealer dat zelf als die voor een beurt weggaat? Ze hebben er niets over verteld dat je dan je alarm moet laten testen elk jaar.new mini schreef:Als je klasse 3 hebt moet je hem jaarlijks laten keuren en dan krijg je een certificaat en dan weet je zeker dat ie goed werk.
Teminsten zo was dat bij mij wel.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors