Voor mijn Mini One (getuned en JCW uiterlijk) uit 2002 zoek ik met spoed een ruilmotor!
Huidige motor is dusdanig beschadigd (drijfstanglagers + krukas + ....) dat deze helaas niet meer te redden is.
Wie weet / heeft een betrouwbare geschikte motor voor mij?
Prijs? Km stand?
Bij de garage waar hij nu staat heb ik al behoorlijk kosten gemaakt door eerst de drijfstanglagers te laten vervangen (duur gokje geweest), heeft niet voldoende geholpen en volgens mij doe ik er nu slimmer aan het blok te vervangen dan om de huidige voor een kleine 3k te laten reviseren...
Met spoed gezocht: motor R50 W10b16a
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Met spoed gezocht: motor R50 W10b16a
Probeer Roy eens Forumnaam Spenki op het Forum of Beek/Minispeed

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
- Dineke
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Met spoed gezocht: motor R50 W10b16a
Kom uit het Midden, dus qua afstand mag t in principe alle kanten op.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors