Ten eerste zal ik mij even voorstellen

Ik ben Jeffrey Groot en woonachtig in Westerhaar - vriezenveensewijk ( Overijssel ).
Het duurt niet lang meer voordat ik op zoek ga naar een Mini Cooper S ( R53 ) ben toch echt aangestoken met de wel bekende Mini koorts

Maar ik had een aantal vragen over de mooie R53, die hier vast beantwoord kunnen worden

- Hoeveel kilometer kun je met een volle tank, met normaal rij gedrag, dus geen zware rechte voet

Nu scheelt het dat ik maar ongeveer 22 kilometer moet reizen naar mijn werk.
- Ik zou dus willen gaan voor de 2002 versie, maar is deze ook betrouwbaar ?
- Om de hoeveel maand onderhoud plegen? Wil natuurlijk dat mijn Mini wel zo goed mogelijk onderhouden word.
Ik zie graag een reactie tegemoet, en ben blij om binnenkort in een Mini Cooper S te kunnen rijden, en vele meetings te kunnen bezichtigen

Ik heb al het een en ander in gedachten kwa mods, maar als jullie mods hebben die leuk zijn, laat het me maar weten in de reactie's

Mods die ik sowieso wil gaan doen:
- Milltek uitlaat systeem.
- Xenon ( Indien niet gemonteerd ).
- Rear Diffuser ( indien mogelijk voor de R53 ).
- R56 Cooper S remmen vóór.
- Mini loge vervangen.
- Wrappen in camo ( Nog niet zeker.
- Chippen naar Circa 230 pk bij Beek autotuning.
- Power filter.
- Multifunctioneel stuur, ( Black out ).
- GP wing.
- Aero voorbumper.
- GP tellerplaatje.
- Navigatie inbouwen.
- Dikke set velgen.
- R65 brakes.
- Verlagings veren.
- Spacers.
Er zal vast nog wel meer bij komen, al bij al een heel leuk projectje dacht ik zo, en allemaal omdat ik ben aangestoken door jullie Mini fanaten, bedankt hea

Verder wil ik jullie nog een fijne dag wensen, en tot ziens op een van de meetings