Daar het nu al een tijdje wat natjes is buiten heeft zich wat vocht gevormd in de lampjes. Hebben jullie dat ook, of toch maar ff naar de dealer om t na te vragen.
Gr,
PP
Vocht in driving lights
- MINIac
- Nieuwsgierig
Bericht
Headlights
Heb ik ook in mijn Xenon headlights heb het besproken met mijn dealer en zelfs met BMW die mijn vertellen dat het "normaal" is. Indien nodig kan ik de brief faxen. Het is de lucht die in de lampen zit en door de warmte van de lampen verdampt het water uit de lucht die dan neerslaat op de binnen kant van het glas als de lampen weer afkoelen. Aan de achterkant van de lampen zit een hele kleine opening waardoor lucht kan ontsnappen maar ook naar binnen kan komen. Maar ik had wel gedacht dat het bij BMW/MINI in hun gedachten was gekomen om daar een soort expansie vat/ballon/element op te maken. Enige tijd geleden heeft MINI een reclame gevoerd met "Safety First" waarbij gezegd werd dat "In sommige gevallen is 99% veilig niet voldoende" (condoom). Ze hadden beter dat ding als expansie element kunnen gebruiken.
Angel
Angel
- Jan-Willem
- Nieuwsgierig
Bericht
Kan er anders iemand een "how to....."van maken. Ben zelf ook wel benieuwd. Valt mij namelijk elke keer weer op na of tijdens het wassen! 

- Jan-Willem
- Nieuwsgierig
Bericht
Dat er iemand een beschrijving maakt compleet met foto's hoe je dit kan schoonmaken/verhelpen.
Net zoals bij:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewforum.php?f=51
Net zoals bij:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewforum.php?f=51

- maus105
- Bonkey
Bericht
heb er geen fotos van maar als je die lampen eraf haalt en die kappen eraf dan zit er(bij mij)geen rubber heb dat gewoon afgekit met shell tixophalte kapje er weer op dus niet teveel kit anders spuit het uit de zijkant terug op de grill en heb er nu geen last meer van me l-lampje is nu alleen kapot en dan is het wel flut* weer te vervangen maar ja
succes
succes
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors