Als je het knopje gebruikt hoor je wel wat tikken, maar verder gebeurt er niks...

iemand een idee wat dit kan zijn?
Neuh deurpaneel is zo gebeurd, vergeet alleen de schroef onder het ronde reflectortje niet. De overige schroeven zie je zo zitten. Deur zit verder rondom geklikt, beste is om met losklikken van onder naar boven te werken.steunebrink schreef:ok, ik ga ff slaan morgen... anders deur paneel deraf en ff kijken in de deur, is dat veel werk?
FunkyRAT schreef:he mensen, hebben jullie dit probleem al kunnen oplossen?
ik merkte net dat mijn raam ook al niet meer opengaat (bestuurderskant). Hoor inderdaad wel iets tikken, gek genoeg lijkt dat geluid van onder het handschoenenkastje vandaan te komen..
Deurpaneel loshalen geen probleem, echter wat hebben jullie daarna gedaan?
Ik heb het ook zo opgelost. Had al binnenin gekeken naar waar het motortje precies zit etc, en het leek me iets te veel werk om em helemaal eruit te halen. Vandaar dat ik 2 redelijk harde stoten met de zijkant van mn vuist heb gegeven en daarna voor 10-20 sec het schakelaartje naar beneden heb gehouden.frankie schreef:Motortje vastgelopen, schakelaar naar beneden en dan tussen de tweeter en box onder in de deur op het deurpaneel slaan, grote kans dat het motortje weer los schiet en het voorlopig weer doet.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors