Is dit mogelijk dat jullie weten??
Ik had zo goed als een stuur gekocht van een checkmate maar door het overschot aan blauw op dat stuur en het niet hebben van blauwe accenten in mijn auto.. heb ik hier vanaf gezien..
Weten jullie of het mogelijk is om dus het stuur van een R56 in mijn auto te zetten?
Groeten
Coen
R56 stuur op R53
- pieterdg
- Bijna verslaafd
Bericht
Is hier niet echt duidelijk voor mij.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om een 3 spaaks stuur in mijn Mini te zetten.
Ik heb dus een facelift Mini met een 2-spaaks stuur, ik weet ook niet hoe het komt dat er nog een 2-spaaks stuur in zit, mss omdat het één van de eerste facelifts was?
Maar mijn vraag is dus ofdat het mogelijk is een 2-spaaks stuur om te zetten naar een 3-spaaks stuur.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om een 3 spaaks stuur in mijn Mini te zetten.
Ik heb dus een facelift Mini met een 2-spaaks stuur, ik weet ook niet hoe het komt dat er nog een 2-spaaks stuur in zit, mss omdat het één van de eerste facelifts was?
Maar mijn vraag is dus ofdat het mogelijk is een 2-spaaks stuur om te zetten naar een 3-spaaks stuur.
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is mogelijk alleen dan moet je een andere airbag kopen en een ander stuur. En als je een multifunctioneel stuurwiel hebt moet je dat ook nog kopen. Kost ongeveer rond de 800 euro alles origineel.
Maar het is wel te maken. Berthil heeft het ook in zijn auto. Die heeft een jcw stuur geinstalleerd.
Maar het is wel te maken. Berthil heeft het ook in zijn auto. Die heeft een jcw stuur geinstalleerd.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors