Hallo mede cabrio rijders, rijden jullie rond met een windschermpje?
En waar hebben jullie die vandaan?bij de BMW, die natuurlijk de hoofdprijs voor zo`n schermpje vraagt, of bij een een universeel iets, zoals cabriowindscherm.nl
Gister wel de hele dagopen gereden, kachel op je handen,petje op, ging best!!!
Marcello
Windschermpje
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
p.s. door de 2 maxi cosi's achterin, gaat het schermpje nog even niet passen. Tenzij natuurlijk de kids thuisblijven en de stoeltjes eruit gemonteerd worden 

- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
Wij zijn ook ff bezig geweest met een cabrio en natuurlijk ook in gereden.
Ik had vóór de mini een mazda mx5 met een windscherm erin.
Toen ik voor het eerst in de minicabrio reed vond ik het enorm trekken in mijn nek (vergeleken mét een windscherm)
Ik was er toen wel uit dat ik er dus wél een windscherm in wilde.
Ik heb het net ff opgezocht en de prijs voor het windscherm bij de dealer in Nederland(bmw) zou komen op 339. euro.
En bij de daeler in Belgie (ook BMW) 250. euro. (te maken met de bpm)
Toch best wel een prijsverschil toch??? Voor hetzelfde scherm met een opbergtas erbij.
greetz
Maarja moet je natuurlijk niet te ver van onze zuiderburen wonen.
Ik had vóór de mini een mazda mx5 met een windscherm erin.
Toen ik voor het eerst in de minicabrio reed vond ik het enorm trekken in mijn nek (vergeleken mét een windscherm)
Ik was er toen wel uit dat ik er dus wél een windscherm in wilde.
Ik heb het net ff opgezocht en de prijs voor het windscherm bij de dealer in Nederland(bmw) zou komen op 339. euro.
En bij de daeler in Belgie (ook BMW) 250. euro. (te maken met de bpm)
Toch best wel een prijsverschil toch??? Voor hetzelfde scherm met een opbergtas erbij.
greetz

Maarja moet je natuurlijk niet te ver van onze zuiderburen wonen.

MINI...................................The best there is.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hierin heb je gelijk, maar waarschijnlijk is het in België weer duurder dan in Nederland als je het achteraf als accessoir koopt. Laatst nog BMW onderdelen gekocht en deze waren in België duurder vanwege de hogere BTW en in Duitsalnd weer iets lager ook vanwege de lagere BTW (MwSt.)
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zou dan eerder in Dld kijken, maar als je er een heel stuk voor moet rijden is het voordeel ook verwaarloosbaar.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Zal in Duitsland dus nog goedkoper zijn.
Je kan kijken bij http://www.strahlung-pur.de/index/index_flash.html en een mailtje (in het Engels of Duits) sturen naar [email protected] voor de prijzen.
Is nog geen 30 min rijden voor mij. Ik wil het eventueel wel voor je ophalen
Weer een reden om met de MINI te rijden
en 200+ km/u rijden met de MINI is altijd leuk 
Je kan kijken bij http://www.strahlung-pur.de/index/index_flash.html en een mailtje (in het Engels of Duits) sturen naar [email protected] voor de prijzen.
Is nog geen 30 min rijden voor mij. Ik wil het eventueel wel voor je ophalen

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors