Hallo,
Zit er aan te denken om onze cooper in te ruilen voor een cooper s.
Waar moet je op letten bij een cooper s oftewel wat zijn de zwakke punten van een cooper s.
Alle tips zijn welkom.
Gr.
Cindy.
Mogelijk aanschaf Cooper S
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Mocht je nog een mooie cooper s zoeken. Bij Jan de Jong in Hilversum staan er 3 en de 4de komt eraan. 
Annet

Annet
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Gewoon met garantie kopen , als er dan zwakke punten zijn dan valt het onder de garantie. Of je laat de auto Dekra of Anwb keuren voor ongeveer 250 euro en die kijken de auto ook helemaal na en daarna krijg je een uigebreid rapport daar staat alles in over de auto
succes ermee
gr,
speedy

succes ermee

gr,
speedy
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De motor is beresterk. Alleen de koppeling van de S wil nog wel eens wat herrie maken maar wat ook niet weer hoeft te betekenen dat er een nieuwe in moet. Verder zijn het allemaal maar kleine dingetjes of zeer sporadisch dus niet direct als een zwak punt aan te merken. Roest onder de dorpel ook even nakijken.
Bij de facelift gaat de linker (vloeistofgevulde) motorsteun nog wel eens kapot, die lekt dan.
Bij de facelift gaat de linker (vloeistofgevulde) motorsteun nog wel eens kapot, die lekt dan.
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik ga me hier sinds een tijd weg geweest ook maar ff op verder....
Heb een 2004 S'je gezien, faceliftje, xenon alles dr op en dr aan om t maar zo te zeggen...
daarbij is t ook nog is een Works uitvoering...masw 218 pony's onder de kap....
24.900 moet die kosten.....
kan iemand mij advies geven of dit duur/goedkoop, goeie koop, slechte koop is ???
Het proefritje vond ik heerlijk...alleen vind dat ie wat wazig in de 3e versnelling is te krijgen....opmerkingen hierover??
Heb een 2004 S'je gezien, faceliftje, xenon alles dr op en dr aan om t maar zo te zeggen...
daarbij is t ook nog is een Works uitvoering...masw 218 pony's onder de kap....
24.900 moet die kosten.....
kan iemand mij advies geven of dit duur/goedkoop, goeie koop, slechte koop is ???
Het proefritje vond ik heerlijk...alleen vind dat ie wat wazig in de 3e versnelling is te krijgen....opmerkingen hierover??
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
45000 gelopen...
er zou een "works" kit aangeschaft zijn van wat is t .....5000 euri ofzo...
en dat zou dan 218 pk zijn....
toen die koud was...was t niet zo eenvoudig om m naar de 3 te schakelen...
t was een beejte zoeken zeg maar (kan natuurlijk ook zo zijn dat ik de bak gewoon nog
niet gewend ben...)
eenmaal in de 3 naar de 4 en 5 en 6 was niet zo'n probleem....
t was een beejte zoeken zeg maar (kan natuurlijk ook zo zijn dat ik de bak gewoon nog
niet gewend ben...)
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
1 van 200PK (opgegeven!) en
1 van 210PK (opgegeven!) deze is hetzelfde als de 200PK kit, maar ook met een JCW luchtfilter en JCW bougies.
De 210PK kit haalt op de testbank echter maar 200 gemeten PK.
Je kunt er wel 218PK gemeten! uit krijgen, maar dan moet je met de Works naar Beek toe om hem te laten chippen. Standaard heb je dus geen 218PK !
Je hebt maar 2 Works kits.WoK schreef:45000 gelopen...
niet gewend ben...)
1 van 200PK (opgegeven!) en
1 van 210PK (opgegeven!) deze is hetzelfde als de 200PK kit, maar ook met een JCW luchtfilter en JCW bougies.
De 210PK kit haalt op de testbank echter maar 200 gemeten PK.
Je kunt er wel 218PK gemeten! uit krijgen, maar dan moet je met de Works naar Beek toe om hem te laten chippen. Standaard heb je dus geen 218PK !

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors