Hoihoi,
ik heb een mini one en in mijn achterklep hoor ik tijdens het rijden (niet op asfalt maar op klinkers en drempels) een erg hinderlijke rammel. het lijkt uit de kofferklep te komen. is het iets bekends?
Rammel uit achterklep
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: rammel uit achterklep
Ik heb het zelf een beetje, komt door slechte ophannging van de kentekenhouder.remy68 schreef:hoihoi
ik heb een mini one en in mijn achterklep hoor ik tijdens het rijden (niet op asfalt maar op klinkers en drempels) een erg hinderlijke rammel. het lijkt uit de kofferklep te komen. is het iets bekends?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mauritsprince
- Leerling Mini lid
Bericht
Rammel achterklep.
Het zou ook kunnen,dat je kofferslot afgesteld moet worden.Of er moet een gemodificeerde slotbeugel in.Van wanneer is jouw Mini?
Groetjes Maurits.
Groetjes Maurits.
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Rammel achterklep.
Die is uit 2002.mauritsprince schreef:Het zou ook kunnen,dat je kofferslot afgesteld moet worden.Of er moet een gemodificeerde slotbeugel in.Van wanneer is jouw Mini?
Groetjes Maurits.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb bij de mijne en die van Minipoeper rubbertjes tussen die kleppen in de zijkant van de kofferbak gedaan, maar dit was meer tegen het resoneren van de muziek. Later kwam ik erachter dat ook mijn nummerbord meetrilt als ik de muziek weer eens hard heb staan 

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
, ga er eens op letten.
Dat kan idd ook een reden zijnhenkietenk schreef:Ik heb bij de mijne en die van Minipoeper rubbertjes tussen die kleppen in de zijkant van de kofferbak gedaan, maar dit was meer tegen het resoneren van de muziek. Later kwam ik erachter dat ook mijn nummerbord meetrilt als ik de muziek weer eens hard heb staan

- mauritsprince
- Leerling Mini lid
Bericht
Rammel achterklep.
Dan valt jouw Mini volgens mij daar onder.Je hebt denk ik ook nog geen chromen slotvanger.Die zijn gemodificeerd.Om uit te proberen kun je het beste eerst even het slot en slotvanger inspuiten met een beetje vet en dan weer rijden en luisteren of het weg is.Ik heb net even zitten lezen bij ons op de zaak.Het kan ook nog de rugleuningsloten van de achterbank zijn.Even neerklappen en rijden.Laat maar horen of het resultaat heeft.
Groetjes Maurits.
p.s.Wel een voor een proberen,anders weet je niet wat het is geweest.
Groetjes Maurits.
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Rammel achterklep.
Gaan we even testen, bedankt voor de suggestiesmauritsprince schreef:Dan valt jouw Mini volgens mij daar onder.Je hebt denk ik ook nog geen chromen slotvanger.Die zijn gemodificeerd.Om uit te proberen kun je het beste eerst even het slot en slotvanger inspuiten met een beetje vet en dan weer rijden en luisteren of het weg is.Ik heb net even zitten lezen bij ons op de zaak.Het kan ook nog de rugleuningsloten van de achterbank zijn.Even neerklappen en rijden.Laat maar horen of het resultaat heeft.
Groetjes Maurits.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors