Hallo,
Ik ben Paul 23jr student en wil binnen aanzienlijke tijd een mini kopen van 2003/2004 (geen idee over welk type ik het dan heb).
Voor de aankoop van zo een tweede hands autootje ben ik opzoek naar de orginele verkoopfolder. Ik zou graag willen weten welke opties er orgineel mogelijk zijn!
Mvgr,
Paul Paree
Mini Documentatie
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik zou toch eerder gaan voor een 2005/ 2006 model Facelift.
Technisch gezien net ff minder mankementen.
iDD
iDD
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je hebt DEZE VEILINGSITE nog niet gezien?
Mini brochures
Vanafprijs: € 2,50 per druk
Hoogste bieder: AA-16V met € 50,-

Re: Mini Documentatie
Hoi Paul,Deeble schreef:Voor de aankoop van zo een tweede hands autootje ben ik opzoek naar de orginele verkoopfolder. Ik zou graag willen weten welke opties er orgineel mogelijk zijn! Mvgr, Paul Paree
Je hebt DEZE VEILINGSITE nog niet gezien?
Mini brochures
Vanafprijs: € 2,50 per druk
Hoogste bieder: AA-16V met € 50,-

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
vergeet niet dat dit vaak zo'n 4-5 duizend euro scheelt he!! en er rijden meer dan genoeg pre's zonder mankementen... ik ben van mening dat het maar net is hoe de eigenaar er mee omgaat...

Coen
iDarkDesign schreef:Ik zou toch eerder gaan voor een 2005/ 2006 model Facelift.
iDD
vergeet niet dat dit vaak zo'n 4-5 duizend euro scheelt he!! en er rijden meer dan genoeg pre's zonder mankementen... ik ben van mening dat het maar net is hoe de eigenaar er mee omgaat...

Coen
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon langs de dealer gaan en vragen of ze nog oud folder materiaal hebben. Heb ik laatst ook gedaan en kreeg gewoon een "MINI accessoires 2001-2006- brochure" met prijslijst mee.
Hierin staan niet de verschillende pakketten en de inhoud daarvan.
Tip: mocht je gaan zoeken voor een MINI er worden ook MINI's van clubleden op het forum aangeboden, o.a. van Coendek en mezelf. Wellicht zit er iets van je gading bij.
marss
Hierin staan niet de verschillende pakketten en de inhoud daarvan.
Tip: mocht je gaan zoeken voor een MINI er worden ook MINI's van clubleden op het forum aangeboden, o.a. van Coendek en mezelf. Wellicht zit er iets van je gading bij.
marss
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors