Maximale snelheid in elke versnelling?
- iDarkDesign
- Transformer
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoiets kun je uitrekenen als je bandenmaat en versnellingsbak-overbrengingen weet. Scheelt benzine. Is vast wel te vinden als je even zoekt, ik ben ze al eens ergens tegengekomen.
Eerste 5 versnellingen heeft dus niks met Works te maken aangezien alles gelijk is qua overbrenging met een standaard MCS, alleen in de 6 komt deze in de praktijk een stukje verder.
Eerste 5 versnellingen heeft dus niks met Works te maken aangezien alles gelijk is qua overbrenging met een standaard MCS, alleen in de 6 komt deze in de praktijk een stukje verder.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Vanuit waar dan ook in NL zit je binnen 3 uur op Duits grond gebied. Rammen daar!Thomas schreef:De reden dat wij het ons afvroegen, omdat we gister 175 in zn 4 reden. Maar, wij hadden ooit gehoord dat de Mini harder kon in zn 4. Vandaar de vraag. En het "even testen" is vrij moeilijk, gezien we altijd de 50km/h te hard in de gaten houden!
iDD
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
wat berthil zegt.
In de praktijk hangt het er een beetje vanaf wanneer je naar je snelheidsmeter kijkt en hoe lang je durft om tegen de begrenzer te drukken. Ook is belangrijk of er hier gesproken wordt over echte km's of teller km's per uur.
Ook wind en heuvel op spelen volgens mij een rol.
In de praktijk hangt het er een beetje vanaf wanneer je naar je snelheidsmeter kijkt en hoe lang je durft om tegen de begrenzer te drukken. Ook is belangrijk of er hier gesproken wordt over echte km's of teller km's per uur.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wind en heuvel maakt natuurlijk niks uit voor de maximale snelheden in de diverse versnellingen, wel voor de topsnelheid.FunkyRAT schreef:wat berthil zegt.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors