De kwaliteit is het belangrijkste. Daarna de prijs

Klinkt goed!speedy schreef:velgen dokter in Uden![]()
Ik heb 2 velgen af laten draaien en opnieuw polijsten voor 90 euro 2 st. (niet duur) en nog kwaliteit ook.
Wheeltrim staat hoog aangeschreven. Ik ga zelf ook daar mijn S-spokes opnieuw laten doen.speedy schreef:Nijkerk licht dat dichter bij Katwijk![]()
wheeltrim in Nijkerk
Waarom voor even?Jessica schreef:Tja heb ik ook aangedacht...Menno schreef:Is spuiten geen optie?
Maar kan dat wel?! blijft het gewoon zitten denk je![]()
![]()
Zou een mooie optie zijn voor even...
Menno schreef:Waarom voor even?Jessica schreef:Tja heb ik ook aangedacht...Menno schreef:Is spuiten geen optie?
![]()
Natuurlijk is spuiten ook mogelijk en blijft het gewoon zitten. Daarbij vind ik persoonlijk spuiten ook strakker dat coaten, veel gladder! Maar ja, dat is mijn mening.
het voor even is omdat ik wel zit te denk aan andere wielen maar het probleem is dat m'n meisje hier geen stuiver aan wil uitgevenMenno schreef:Waarom voor even?Jessica schreef:Tja heb ik ook aangedacht...Menno schreef:Is spuiten geen optie?
![]()
Natuurlijk is spuiten ook mogelijk en blijft het gewoon zitten. Daarbij vind ik persoonlijk spuiten ook strakker dat coaten, veel gladder! Maar ja, dat is mijn mening.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors