Hey all!
Ben een nieuweling hier en heb pas een Mini Cooper aangeschaft uit 2003!
Heb em pas een maandje maar vorige week nadat ik klaar was met uit stofzuigen ..Brand er nu opeens een rood lampje!
Lampje brand dus bij ronde km teller en er staat dus een rondje en een poppetje in een stoel met gordel om heen.
Waarvoor staat deze lampje is het voor de gordels of is er een probleem met the airbag?
Helaas heb ik dus geen boekje bij Mini gekregen waarop alles precies uit legt wat voor wat staat dus ik heb gewoon geen idee.
Pas eind Aug heb ik een afspraak bij Mini Dealer in Amsterdam maar hopelijk kan mijn vraag eerder beantwoord worden.
Tnx alvast,
Grts een newbie!
Lampje blijft branden
- Roald
- 4 op een rij!
Bericht
Das je gordel systeem ik citeer:
"Veiligheidsgordel omgespen, Afhankelijk van de uitvoering met akoestisch signaal. Brandt afhankelijk van de uitvoering enkele seconden resp. tot het omgespen van de veiligheidsgordel."
Oftewel senortje los/kapot, wellicht gebeurt met stofzuigen onder de voorstoelen want daar lopen volgensmij de snoertjes.
succes

"Veiligheidsgordel omgespen, Afhankelijk van de uitvoering met akoestisch signaal. Brandt afhankelijk van de uitvoering enkele seconden resp. tot het omgespen van de veiligheidsgordel."
Oftewel senortje los/kapot, wellicht gebeurt met stofzuigen onder de voorstoelen want daar lopen volgensmij de snoertjes.

succes
- lisalady
- Leerling Mini lid
Bericht
Ok dus toch de gordel!
Heb geen draadjes gezien maar ik ga zeker vanavond nog x kijken!!
Thanks he!

ps
Gevonden indeed draden zijn onder de stoelen. Tja ik ga maar beter niet aan zitten anders maak ik het strax erger LoL .
Dus ff afwachten tot ik bij dealer terecht kan.
Gelijk ook ff dat zoem geluid na laten kijken.
Nogmaals thanks en fijne avond!!
Greetings,
Lisa
Heb geen draadjes gezien maar ik ga zeker vanavond nog x kijken!!
Thanks he!

ps
Gevonden indeed draden zijn onder de stoelen. Tja ik ga maar beter niet aan zitten anders maak ik het strax erger LoL .
Dus ff afwachten tot ik bij dealer terecht kan.
Gelijk ook ff dat zoem geluid na laten kijken.
Nogmaals thanks en fijne avond!!
Greetings,
Lisa
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors