Ze moeten recentelijk zijn losgegaan, want ik heb ook foto's van 2 maanden terug en toen zaten ze nog vast. In de tussentijd is de mini bij de dealer geweest voor onder andere het opzoeken van een tikkend geluid bij volgas. Of ze deze bouten hebben losgehad weet ik niet zeker, maar er is wel wat gebeurd onder de motorkap. Een redelijk loszittend slangetje was ineens voorzien van tiewraps.
Weet iemand wat deze bouten precies bij elkaar houden? IK heb ze in ieder geval weer aangedraaid

2 bouten los en ook de zwarte torx die de riemspanner? op zijn plaats houdt. Allemaal los.

de 2 bouten die je nog net kunt zien links boven het afdekplaatje met mini erop (de metalkleurige dus) ook los.

een eerdere foto waarbij ik geconstateerd had dat dit niet echt strak op zijn plaats zit. ZOals gezegd, dit zat ineens vast met 2 tiewraps. Wie weet waar dit slangetje voor is.

tenslotte, duidt dit op een teveel aan koelvloeistof of zou de dop niet goed aflsluiten. Ik heb het idee dat het meer ontstaat als er flink gegast wordt.
Wie heeft er wat antwoorden voor mij, toch wel ff schrikken als er ineens bouten loszitten