NewMINIclub.NL / .BE of .EU reflecterende stickers
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hoezo, kan jij 'm ook niet rechthoudenMINIJCW schreef:@Arjan, heb hem nog niet gekregen. Niet dat ik er nu wat aan heb, kan hem toch niet plakken

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar ach, ik doe toch mee op 22-4 dankzij Jesse en de stickers plakken we gewoon op het huidige vervoer!!!

@ida: 't is al goed! Dank je wel voor je aanbod!!!
Er moet wel een wonder gebeuren wil ik hem in week 16 al rijden...dus ga ik er maar niet van uit!CooperS-lightningblue schreef:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.........turbootje schreef:Ik krijg mijn Mini pas NA het Kika-event....![]()
![]()

Maar ach, ik doe toch mee op 22-4 dankzij Jesse en de stickers plakken we gewoon op het huidige vervoer!!!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die van Coen en mij zijn ook 10 dagen eerder afgeleverd dan gepland.turbootje schreef:Er moet wel een wonder gebeuren wil ik hem in week 16 al rijden...dus ga ik er maar niet van uit!CooperS-lightningblue schreef:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.........turbootje schreef:Ik krijg mijn Mini pas NA het Kika-event....![]()
![]()
![]()

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoppa, de sticker is binnen! Bedankt Arjan! Voor de bijgevoegde kaartjes zijn erg handig!! Mijn dank is groot!
Greetz Henk
Greetz Henk
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Red_Devil: vrijdagmiddag zelfs al, maar ik doe gewoon een 2e poging.
Ik zat nog even te twijfelen of hij niet op Walcheren terechtgekomen was maar ik heb het wel goed gedaan hoor. Nu de postbode nog..... die krijgen morgen een nieuwe kans om het naar je toe te brengen en het je daarna te bezorgen. Reken op dinsdag dan kan het meevallen
Ik zat nog even te twijfelen of hij niet op Walcheren terechtgekomen was maar ik heb het wel goed gedaan hoor. Nu de postbode nog..... die krijgen morgen een nieuwe kans om het naar je toe te brengen en het je daarna te bezorgen. Reken op dinsdag dan kan het meevallen

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors