Ik heb net even gebeld met onze prov. zeelandnet.nl
We hebben nog wat verranderd aan de Kookie(of zoiets)
Hij heeft alles mee nagekeken of het aan hun zou kunnen liggen,maar hij zegt dat alles okee is.
Ik krijg dus steeds het witte blad met;DE PAGINA KAN NIET WORDEN WEERGEGEVEN.
Heb dus mijn instellingen nog eens gecontroleerd,en bij de internetopties ook de groepsvakbeveiligeng sssl 2.0 ,ssl 3.0 en tls1.0ingeschakeld.
De foto's die ik wil plaatsen zijn 2.67& 2.31 mb zeker niet groter er zijn er ook bij met minder mb 's. Maar die gaan ook niet.
Waarom kan ik geen foto in de gallery uploaden?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat hangt samen met de hosting, ik heb daar geen invloed op. Goede nieuws is dat we komende week gaan verhuizen naar een 10x snellere hosting, met dank aan de sponsors. Ik hoop dus dat het straks voor iedereen probleemloos verloopt.
Hele mooi foto's trouwens Lisette
Wat een verschil, ervoor en erna (en ervoor is hij al verlaagt zie ik):

Hele mooi foto's trouwens Lisette

Wat een verschil, ervoor en erna (en ervoor is hij al verlaagt zie ik):

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Anti spam maatregel is terug gedraaid naar drie berichten zonder links en drie dagen lid zijn. Sorry voor het ongemak maar het helpt echt tegen spammen, we hebben sindsdien geen automatische spamberichten meer gehad. Dus heel even geduld a.u.b. 
Lukt het niet met de link?

- Rooien
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
nopes geen enkel vorm van link accept hij mja nog 2 daagjes heBerthil schreef:Anti spam maatregel is terug gedraaid naar drie berichten zonder links en drie dagen lid zijn. Sorry voor het ongemak maar het helpt echt tegen spammen, we hebben sindsdien geen automatische spamberichten meer gehad. Dus heel even geduld a.u.b.
Mini 4-life..
Onze sponsors