Berthil heeft al die tijd het beheer van de website en het forum van de club gedaan inclusief later de Facebook pagina. Door die inspanningen hebben we inmiddels bijna 3.500 Facebook leden er zijn 12.441 gebruikers ooit ingeschreven op het forum waar nog steeds vele actieve members zijn en een schat aan informatie over alle 3 de generatie new MINI’s is te vinden.
Tevens vele events met als topper MINI's voor Kika op 22 april 2007 waar het gigantische bedrag van € 15.070,87 is opgehaald.... Ook veel van de huidige leden hebben hieraan mee geholpen.
De laatste 1,5 jaar hielp ik met het beheer van de Facebook pagina van de club… maar
2 weken geleden vroeg Berthil of ik het gehele beheer van de newminiclub wilde overnemen… Ik heb hier over nagedacht en een paar mensen gevraagd of die mee zouden willen helpen. Want alleen is dat niet te doen voor mij.
Ik ben ook dan zeer blij om te kunnen zeggen dat vanaf nu het beheer van newminiclub overgedragen is aan Joris Geutjes, Jos Bruijstens, Milco Schroevers en mij.
Gezamenlijk zullen we zorgen voor de website www.newminiclub.nl, het bij behoorde forum en de Facebook-pagina.
Namens ons allen willen Berthil bedanken voor zijn beheer de afgelopen 12.5 jaar!