Het werkt!!!

Hans schreef:Het geeft een beetje een niet welkom gevoel .....
En ik denk dat je hiermee de oude newminirijdersclubleden wegjaagt terwijl ze wel goede/nuttige inbreng hier aan het forum bijdragen.
Ooow mijn god! Hans is zich aan het voortplanten!Hans schreef:... maarja met een kleine op komst is de GP geen optie!
Nutteloos vind ik juist niet, integendeel Hans. Er zijn hier op de club veel mini's die blijven circuleren of via een omweg weer terugkomen bij een ander clublid. Dan is het niet zo leuk om als het ware jouw avatar -gebasseerd op jouw mini waar we allemaal hartstikke trots op zijn- bij iemand anders identiek terug te zien, namelijk de vorige eigenaar of vice versa. Nieuwe leden zijn vanzelfsprekend niet altijd op de hoogte van de terugkomst van een mini binnen de club of de wissel van eigenaar binnen de club waardoor je met zo'n sold stempel juist een hoop onduidelijkheid wegneemt.Hans schreef:Het geeft een beetje een niet welkom gevoel en het is compleet nutteloos als je het mij vraagt.. ben nog steeds in het bezit van een Mini trouwens maar zo'n avatar heb ik nog niet gezien..
Als het zo dwars zit dat hier mensen zijn die nu verder kijken dan Mini (heb 5 new Mini's gehad) maak dan ook een avatar van hun nieuwe auto! Maar goed zal wel weer aan mij liggen.. ben nog steeds gek op Mini en mis de GP enorm (Golf is ook top maar anders) maarja met een kleine op komst is de GP geen optie! En ik denk dat je hiermee de oude newminirijdersclubleden wegjaagt terwijl ze wel goede/nuttige inbreng hier aan het forum bijdragen.
Mmhh..nu moet ik op zoek naar een nieuwe mini hahaha..Berthil schreef:Stempeltje SOLD is vervangen door NEXT, toch wat vriendelijker.
Daarbij zijn de letters N en T wat doorzichter.
Fase tussen EX en NEXT MINI dus
ossie1972 schreef:Ik dacht zelf aan een soort van specimen stempel/zegel afdruk met 'NEXT' erop oid.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, juist omdat dit meer een term is van Mini zelf...(Mini Next met 2 jaar garantie)Shag schreef:Vind persoonlijk de "Sold" stempel beter dan de "Next" omdat je nu de indruk wekt -althans bij mij- dat diegene op zoek is naar een andere mini of dat die avatar juist de volgende betreft.
Sorry Os maar ik geloof helaas niet in een nobele intentie ...snans schreef:het is en blijft een MINI forum.
Persoonlijk stoort het me dat het meer en meer op een algemeen auto forum begint te lijken.
mijn mening.
Onze sponsors