Verhuizing Website en Forum: naar nieuwe forum versie
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Helaas zijn er wat problemen, men kan zijn profiel niet bewerken en aanmelden op het forum gaat niet meer.
Ik ben met Keenondots al twee dagen aan het zoeken maar we vinden het niet.
Waarschijnlijk heeft het te maken met phpBB2 in een php5 omgeving.
In het ergste geval moet ik de website overzetten naar phpBB3.
Dat betekent dat alles modificaties vervallen en ik gallery en parking weer opnieuw moet gaan integreren in phpBB3, van voor af aan beginnen dus.
Ik hoop van niet want dan moet ik de website er zeker een dag uit gaan gooien.
Ik ben met Keenondots al twee dagen aan het zoeken maar we vinden het niet.
Waarschijnlijk heeft het te maken met phpBB2 in een php5 omgeving.
In het ergste geval moet ik de website overzetten naar phpBB3.
Dat betekent dat alles modificaties vervallen en ik gallery en parking weer opnieuw moet gaan integreren in phpBB3, van voor af aan beginnen dus.
Ik hoop van niet want dan moet ik de website er zeker een dag uit gaan gooien.
Laatst gewijzigd door Berthil op 13 jun 2013, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Dus mij mag niet meer slapen? Dat lijkt me iets teveel opoffering Berthil. Als er even getest moet worden, ben jij degene die gewoon het forum even offline mag halen wanneer jou dat goeddunkt.
Wij als gebrikers accepteren dat heus wel.
Misschien kan je zo'n melding laten opkomen "werkzaamheden" wanneer je even offline gaat, zodat alle users die naar NewMINIclub surfen, die pagina te zien krijgen. Dat is efficient, service-minded en creeert een acceptabele workload/onderhoudstijd voor de beheerder
Wij als gebrikers accepteren dat heus wel.
Misschien kan je zo'n melding laten opkomen "werkzaamheden" wanneer je even offline gaat, zodat alle users die naar NewMINIclub surfen, die pagina te zien krijgen. Dat is efficient, service-minded en creeert een acceptabele workload/onderhoudstijd voor de beheerder
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Keenondots had weer wat gevonden maar helaas was dat het ook niet.
Intussen heb ik wat modificaties verwijderd (kalender, shoutbox) maar dit was ook niet de oplossing.
Er zit niets anders op dan de nieuwste versie van het forum te installeren.
Dat zal begin volgende week gebeuren zodat het hoop ik voor mijn vakantie klaar is.
Wat gaan jullie daar van merken?
Om de downtime te beperken beginnen we met een kale phpBB3 installatie die ik al zo veel mogelijk om zal zetten naar NewMINIclub layout. Dit betekent dat alle NewMINIclub specifieke zaken in eerste instantie niet te zien zijn op het forum zoals:
De MINI avatars
Gallery integrate in posts
Andere header zonder onze topfoto's
Kortom, berichten plaatsen zal gewoon kunnen maar de layout zal gewoon anders zijn.
Vanuit dit 'kale' forum zal ik bovenstaande functionaliteiten weer inbouwen en daarbij uitschakelen van het forum tot een minimum beperken.
Intussen heb ik wat modificaties verwijderd (kalender, shoutbox) maar dit was ook niet de oplossing.
Er zit niets anders op dan de nieuwste versie van het forum te installeren.
Dat zal begin volgende week gebeuren zodat het hoop ik voor mijn vakantie klaar is.
Wat gaan jullie daar van merken?
Om de downtime te beperken beginnen we met een kale phpBB3 installatie die ik al zo veel mogelijk om zal zetten naar NewMINIclub layout. Dit betekent dat alle NewMINIclub specifieke zaken in eerste instantie niet te zien zijn op het forum zoals:
De MINI avatars
Gallery integrate in posts
Andere header zonder onze topfoto's
Kortom, berichten plaatsen zal gewoon kunnen maar de layout zal gewoon anders zijn.
Vanuit dit 'kale' forum zal ik bovenstaande functionaliteiten weer inbouwen en daarbij uitschakelen van het forum tot een minimum beperken.
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Onze sponsors