Inderdaad en is gevonden zoals te zien iswheeler schreef:Zit er niet een cache mechanisme op CSS/JS en andere bestanden door PHPBB? Wellicht even kijken of via een debug mode wel direct CSS kan aanpassen?

Inderdaad en is gevonden zoals te zien iswheeler schreef:Zit er niet een cache mechanisme op CSS/JS en andere bestanden door PHPBB? Wellicht even kijken of via een debug mode wel direct CSS kan aanpassen?
Ik hoop het... Had al gelezen dat Berthil de 'oude' vormgeving terug wil zetten.GreyCooperS schreef:is tijdelijk Berry
Die onderschriften zijn juist leuk omdat hier geen persoonlijke avatars in te stellen zijn. Een beperking in de afmeting lijkt me een beter idee, want sommige mensen hebben wel erg grote plaatjes...ClubmanCooperS schreef:Bedenk aub of je de kleurrijke en grote signatures (zo heten die dingen onderaan je post toch met die statements en fotos erin?) wilt toestaan, het staat zo rommelig en maakt de lay-out zo onoverzichtelijk.
Dat was inderdaad een handige functie!Berthil schreef:Ik probeer ook weer een mod te vinden om de signatures per persoon uit te schakelen.
Is bij mij op de iPad ook zo. Als Signatures uit te zetten zijn is het ook prima hoor! Wat is het verschil met Tapatalk danPjV schreef:Je kan in je profiel ook aangeven of je signatures wilt zien.
Ik dus niet, op mijn ipad zijn sommige sig's een half scherm groot
Onze sponsors