Sinds vandaag zijn er de Forum Favorieten.
Gewoon een makkelijk lijstje waar je door de link onderaan en bovenaan een topic het topic kan toevoegen aan een persoonlijk lijstje genaamd Forum Favorieten.
Heb je b.v. informatie gezien en wil je dat later nog eens doorlezen dan voeg je dat gewoon toe aan je favorieten zodat je het makkelijk terug kan vinden.
Toevoegen aan Forum Favorieten betekent niet dat je geabonneert bent op het onderwerp, dus je krijgt geen e-mail als er nieuwe berichten in het onderwerp worden gepost as je hem alleen maar in je favorieten hebt staan. Het heeft ook niets te maken met je Favorieten (Bookmarks) in je browser.
Door weer op de link te klikken boven- en onderaan een onderwerp kun je het onderwerp ook weer makkelijk uit je Forum Favorieten halen.
Via de menu-optie 'Forum Favorieten' (links naast de berichten link) krijg je een overzicht van al je favorieten.
Forum Favorieten
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan je op zich niks aan doen, ik was er al op aan het letten, de menubalk regel wordt wat te lang. Ik ga van de dubbele spaties een nekele maken maar users met een lange username zouden het daarna nog steeds kunnen hebben.
Sommige browsers laten ook lettertypes wat anders zien, in dit geval dus iets groter dan bij mij.
Blijf maar melden als er iets niet goed gaat
Sommige browsers laten ook lettertypes wat anders zien, in dit geval dus iets groter dan bij mij.
Blijf maar melden als er iets niet goed gaat

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Snel gefixed 

Is er een mogenlijkheid om foto's klikbaar te maken of automatisch te resizen? Ik weet de tags nietBerthil schreef:Het zou nu toch weg moeten zijn behalve dan deze post waar de image van Maaij de hele pagina uit zijn verband trekt (waar ik ook nog wel een oplossing voor ga vinden).

Laatst gewijzigd door Maaij op 08 dec 2006, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Very Nice! 
Je wil trouwens niet weten hoe vaak ik nu al op "FAQ" heb geduwd ipv "Forum" wat er voorheen altijd stond

Je wil trouwens niet weten hoe vaak ik nu al op "FAQ" heb geduwd ipv "Forum" wat er voorheen altijd stond

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bvd!
Greetz
Volgens mij gebeurt dit al ofnie? Mijn onderschriftafbeelding wordt kleiner. Kan ik dit niet uit zetten? Ik heb toch breedbeeld, dus er is heel wat voor nodig om het uit verband te trekken.Berthil schreef:Die mogelijk is er nog niet maar er is vast iemand die dat al gemaakt heeft, ik zal de komende dagen eens zoeken.
Bvd!
Greetz
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je je onderschrift upload naar de gallery wordt deze automatisch verkleind. Dat is wat anders dan als je linkt naar grote foto's buiten de gallery.
Ik heb iets geïnstalleerd waardoor foto's breder dan 750 pixels automatisch verkleind getoond worden en na klikken kun je het originele formaat zien.
Alleen heeft internet explorer de onhebbelijkheid om de quote knop altijd naast een afbeelding te plaatsen waardoor de website alsnog wordt uitgerekt. Firfox heeft dat niet. Ik heb al lang gezocht maar er is echt niks mis met de HTML code (heel de wereld gebruikt het zo met het phpBB forum). Ik blijf echter nog even doorzoeken
Ik heb iets geïnstalleerd waardoor foto's breder dan 750 pixels automatisch verkleind getoond worden en na klikken kun je het originele formaat zien.
Alleen heeft internet explorer de onhebbelijkheid om de quote knop altijd naast een afbeelding te plaatsen waardoor de website alsnog wordt uitgerekt. Firfox heeft dat niet. Ik heb al lang gezocht maar er is echt niks mis met de HTML code (heel de wereld gebruikt het zo met het phpBB forum). Ik blijf echter nog even doorzoeken

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De oplettende gebruiker heeft misschien gezien dat de grotere afbeeldingen in internet explorer nu ook onder de quote knop doorschuiven waardoor de webiste in zijn verband blijftBerthil schreef:Alleen heeft internet explorer de onhebbelijkheid om de quote knop altijd naast een afbeelding te plaatsen waardoor de website alsnog wordt uitgerekt. Firfox heeft dat niet. Ik heb al lang gezocht maar er is echt niks mis met de HTML code (heel de wereld gebruikt het zo met het phpBB forum). Ik blijf echter nog even doorzoeken

Onze sponsors