Ik vind dit een gezellig forum, en het ziet er sinds kort ook nog eens supergelikt uit (niet dat de subSilver stijl lelijk is, maar vind het toch altijd wel erg netjes als een forum in de site "gehangen" is).
Wat ik wat minder vind is de indeling in aparte forums. Als ik een gerichte (bijvoorbeeld technische) vraag heb over mijn Mini, dan is er 1 forum waar ik naar mijn idee terecht kan, namelijk "MINI-talk". Voor de rest is het allemaal, wat ik zou willen noemen, chat (gezellig, dat wel). Wie ben jij, wie is je auto, welke evenementen komen, welke evenementen zijn geweest, een heel apart forum voor links over Mini's, plus *nog* een apart forum met de titel "Mini on the web" (wat is het verschil? - er staat wel iets in de korte inhoud, maar ik zie toch veel overlap

Ik kan me voorstellen dat Berthil druk is met het verder invullen van de site (alhoewel, het ziet er inmiddels uit als een net afgerond geheel, alles wat er nu nog bijkomt is extra bovenop een mooie basis) en ik weet niet wie er nog meer een zegje in heeft (Arjan?), maar ik denk dat het verstandig is om niet te lang te wachten met eens kritisch naar deze indeling te kijken (als er veel topics op een forum staan is een herindeling een boel werk - ja, hier spreekt ervaring

Misschien ben ik de enige, en wordt besloten om het lekker zo te houden. Of misschien was men hier al mee bezig en was het er alleen nog niet van gekomen, in welk geval ik niks gezegd heb