works915 gespot in Lelystad

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

works915 gespot in Lelystad

12 nov 2007, 18:05

Afgelopen zaterdag kwamen we, nadat we de Clubman hadden bekeken bij Klaas Visser, bij de Mac in Lelystad een hele dikke PW R56 Cooper S Works tegen. Ik zag net het topic en de foto's van works915 en volgens mij moet jij het geweest zijn (ik herkende hem o.a. aan de John Cooper-logo's tussen de zijruiten). We hebben nog naar elkaar gezwaaid toen jij de McDrive uit kwam en ik samen met mijn ouders in de groene Cooper langs de kant van de weg een burgertje naar binnen aan het werken was. Was jij dat inderdaad?
Afbeelding
works915
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 nov 2007, 22:29

Ben idd betrapt. Echter het toeval wil dat nog 2 andere R56 PW MCS daar aanwezig waren vlak voor jullie aankomst waarvan 1 JCW. Weet niet of deze bij Visser vandaan kwamen of er naar toegingen of gewoon op doorreis waren.
Misschien heb je naast mij nog een van deze gezien bij aankomst bij MAC. Toen ik wegging stond de JCW op de parkeerkplaats links van jullie.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 nov 2007, 00:02

Naast jouw MINI hebben we geen andere MINI's gezien bij de Mac. Hoewel, we zagen al wel een witte staan die langs dat weggetje geparkeerd stond (waar wij later ook stonden) toen we aan kwamen rijden, maar we gingen er vanuit dat jij dat ook geweest was. Misschien was dat dan een andere? Ben je ook bij Klaas Visser geweest zaterdag?
Afbeelding

Terug naar “MINI Spotting”