Vanochtend om ca. kwart voor 9. Ik reed net bij Beek weg in Den Haag toen Hans
aan kwam rijden met zijn supermooie Clubman in race-outfit. Ik lichtseinde nog,
maar volgens mij werd ik niet herkend. Was ook nog redelijk donker.
Hans
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Lekker jassie
Heb ca. een week geleden Eibach verlagingsveren door Beek eronder laten zetten. En toen hadden ze ook die jassen liggen. Tja...die laat je dan niet liggen. Trouwens erg gaaf bedrijf. Vanochtend hadden ze ook weer 2 brute racewagens op aanhanger voor de deur staan. Die gingen de vermogenstestbank op. Wat hebben sommige mensen toch een heerlijk beroep.

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

Edit: Al gevonden op de site van Beek sorry!
Wat kost dat eigenlijk zon setje veren vervangen? Ben dat ook van plan namelijk!Sepp schreef:Lekker jassieHeb ca. een week geleden Eibach verlagingsveren door Beek eronder laten zetten. En toen hadden ze ook die jassen liggen. Tja...die laat je dan niet liggen. Trouwens erg gaaf bedrijf. Vanochtend hadden ze ook weer 2 brute racewagens op aanhanger voor de deur staan. Die gingen de vermogenstestbank op. Wat hebben sommige mensen toch een heerlijk beroep.

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Niet vergeten na het verlagen je MINI ook door hun (of een bandenbedrijf) opnieuw te laten uitlijnen.MaVaEe schreef: Wat kost dat eigenlijk zon setje veren vervangen? Ben dat ook van plan namelijk!

- emillio
- Be Mini
Bericht
Oei...dat zijn moeilijke termen....camber? wil dat zeggen dat je achterste wielen iets naar binnen staan?peter schreef:Nee, achter blijft het camber er in staan. Dat bedoel je toch?emillio schreef:Had ik het toch goed gezien, dat je "sporing" verkeerd stond?Hans schreef:Tja.. dat moet bij mij nog gebeuren..
Onze sponsors