De grote Beurt MINI van Richard
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
51000 euro lijkt me ook wat aan de hoge kant, maar het was wel een SLK 32 AMG, dus een duur apparaatje was het in ieder wel. Dit is toch echt wel het dieptepunt van al die jaren DGB (hoogtepunten waren er trouwens bijzonder weinig
). Buiten het feit dat hij echt om te
zo lelijk is geworden, is hij zo te zien ook verschrikkelijk beroerd afgewerkt. Wansmaak ten top
.

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze kunnen het format beter aanpassen. Als ik een autoprogramma moest gaan maken zou ik het wel weten. In Engeland is er een programma op de tv en dat heet Wheelerdealer. Daarin koopt de presentator een bepaalde auto byv, porsche 944, peugeot 205 gti, maar ook nog oudere wagens.
Deze restaureren ze helemaal weer naar de staat zoals ze toen waren. Dus diverse dingen vervangens zoals rubbers, kogels, interieur etc.
Dat is veel interessanter dan auto's ergens van een forum aftrekken en die voorzien van allerlei sjonnie meuk
Deze restaureren ze helemaal weer naar de staat zoals ze toen waren. Dus diverse dingen vervangens zoals rubbers, kogels, interieur etc.
Dat is veel interessanter dan auto's ergens van een forum aftrekken en die voorzien van allerlei sjonnie meuk

Onze sponsors