Donker blauwe Cooper (S?) in Gouda / Moordrecht
- dennisvanduijn
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Donker blauwe Cooper (S?) in Gouda / Moordrecht
Alweer een paar weekjes geleden (eerder wist ik niets van de spotmogelijkheid) een miniMINIrace langs het Kanaal in Moordrecht. Daarna rechts af over het Ambacht en een laatste lichtsignaal voor ik afsloeg naar Land voor Water. Met wie had ik dit genoegen?
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Was dit toevallig een zwarte MINI Cooper ?????
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
stom stom van me, donker blauwe Cooper S staat er nog boven ook, sorry
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- dennisvanduijn
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Schandalig gewoon!
Nee hoor, elke MINI is welkom op de dijk; lekker bochtenwerk daar, maar wel uitkijken, want je zult niet de eerste zijn die in een voortuin een paar etages lager belandt.
Maar de voorganger over wie ik het heb zat niet op de dijk langs de IJssel hoor, maar op de weg langs het Kanaal...
Een clubman? Mmm, ik zal opletten...
Nee hoor, elke MINI is welkom op de dijk; lekker bochtenwerk daar, maar wel uitkijken, want je zult niet de eerste zijn die in een voortuin een paar etages lager belandt.
Maar de voorganger over wie ik het heb zat niet op de dijk langs de IJssel hoor, maar op de weg langs het Kanaal...
Een clubman? Mmm, ik zal opletten...
Onze sponsors