HO Cooper cabrio

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
MINI Grunn
One wheel wonder
One wheel wonder

HO Cooper cabrio

23 jun 2006, 14:20

Reed hier net vanmiddag rond 14.10 uur voor de brandweerkazerne langs aan de Sontweg in Groningen, een Hot Orange Cooper Cabrio met dak open, zwartwit geblokte spiegels en S-spokes. Zag er leuk uit!
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jun 2006, 18:38

Dat is waarschijnlijk deze geweest van BMW Martinistad:

http://www.i-occasion.nl/mediaos/resize ... 0991_1.jpg

Erg gaaf karretje is dat inderdaad. Ik heb hem ook wel eens zien rijden in Groningen. Ik heb jouw MINI trouwens ook al een paar keer gezien in Groningen.
MINI Grunn
One wheel wonder
One wheel wonder

25 jun 2006, 08:25

Ivo schreef:Dat is waarschijnlijk deze geweest van BMW Martinistad:

http://www.i-occasion.nl/mediaos/resize ... 0991_1.jpg

Erg gaaf karretje is dat inderdaad. Ik heb hem ook wel eens zien rijden in Groningen.
Ja klopt dat is ´m!!
Ivo schreef:Ik heb jouw MINI trouwens ook al een paar keer gezien in Groningen
Schier!! Jouw BRG met die bonnets komen mij inderdaad ook bekend voor. Heb je ook 5-star velgen eronder??
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jun 2006, 00:29

MINI Grunn schreef: Schier!! Jouw BRG met die bonnets komen mij inderdaad ook bekend voor. Heb je ook 5-star velgen eronder??
De MINI is helaas niet van mij, maar van mijn ouders. Uiteraard rijd ik er wel zeer regelmatig in. Het lijkt me niet erg waarschijnlijk dat jij hem al gezien hebt, want mijn ouders wonen in Ommen en de MINI heeft geen 5-Star velgen maar 7-Fin Spoke. Hij is trouwens al wel vrij vaak in Groningen geweest de afgelopen tijd, dus het zou wel kunnen dat je hem hebt gezien. Als ik je nog eens zie dan zal ik naar je zwaaien :)( !

Terug naar “MINI Spotting”