Mini GP crash Zandvoort

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mar 2009, 20:41

Geen idee waarom ik hier een preek krijg... ik heb niets aan de hand gehad op een circuit, en ik onderneem geen pogingen om de verzekeringsmaatschappij te lichten...

Als je er voor kiest om zonder verzekering op circuit te gaan, dan moet je de gevolgen maar dragen. Kankeren op anderen omdat die net je auto hebben gefotografeerd vindt ik dan nogal waardeloos.

haja, en ben niet bij DVV verzekeringen.

Vroeger was hier meer ruimte voor vrije meningsuiting.
coendek
Stoepsleutelaar

02 mar 2009, 20:44

Benny,

kom op jongen. Is gewoon bezorgdheid van Floris. Niemand preekt hier maar wilt je waarschuwen.. waar dit forum OOK goed voor is.

niet zo snel op de tenen.

als jij het goed hebt afgesproken is het toch klaar.. hij zegt alleen.. check het even... :D that's all! :D

be happy! :D :wink:

Coen
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mar 2009, 20:48

snans schreef:Geen idee waarom ik hier een preek krijg... ik heb niets aan de hand gehad op een circuit, en ik onderneem geen pogingen om de verzekeringsmaatschappij te lichten...

Als je er voor kiest om zonder verzekering op circuit te gaan, dan moet je de gevolgen maar dragen. Kankeren op anderen omdat die net je auto hebben gefotografeerd vindt ik dan nogal waardeloos.

haja, en ben niet bij DVV verzekeringen.

Vroeger was hier meer ruimte voor vrije meningsuiting.
denk dat je me een beetje verkeerd begrijpt Benny, jij zegt dat de eigenaar van de GP niet verzekerd is en dat als jij je S totalloss rijdt op het circuit dat wel bent.

Daar ben ik het niet mee eens maar ben geen Belgische tussenpersoon dus weet het niet voor 100% zeker, vandaar ook een copy van de voorwaarden van DVV.
Maar als deze uitsluiting erin staat kan je er vergig op innemen dat deze gestandariseerd zijn in alle Belgische voorwaarden en je een probleem hebt als je ooit schade rijdt op het circuit

Even zeggen dat je verzekeraar een schade op een circuit als een schade op een openbare weg ziet omdat jij dat hebt afgesproken vind ik te makkelijk en weet dat verzekeraars niet zo werken.
Maar als jij er zeker van bent wie ben ik dan om hier iets over te zeggen toch!!

Maar als je nooit op het circuit wil gaan rijden moeten we deze dicussie niet beginnen Benny.

Even goede vrienden ;)

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
coendek
Stoepsleutelaar

03 mar 2009, 13:26

8)
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mar 2009, 15:03

snans schreef:ik begrijp alleen niet goed waarom iedereen zo doet over die verzekering...

als je gewoon goed verzekerd bent, mag het toch geen probleem zijn ?

Toen ik de verzekering voor mijn S heb gekozen, heb ik hier open kaart in gespeeld. zodoende is mijn verzekeraar op de hoogte dat ik af en toe eens op het circuit rijdt. wordt verder gewoon gezien als openbare weg...
Ik zal idd de kleine lettertjes maar eens lezen.. je kan vaak wel een extra verzekering afsluiten voor die bebaalde dag op het circuit maar het lijkt me sterk dat jij 365 dagen per jaar het circuit op kan en dan gewoon verzekerd ben, dan wil ik die verzekering ook! :D De Nurburgring wordt trouwens wel als openbare weg gezien omdat dit een tolweg is maar circuitpark zandvoort absoluut niet..
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mar 2009, 15:17

Zolang niets op papier staat van wat je met je verzekeraar overeen gekomen bent, zou ik toch nie teveel boffen. Je hebt ook nog niets voor gehad op het circuit, dus je weet ook nog niet hoe ze effectief gaan handelen. Maar laten we hopen dat je daar niet moet op rekenen. Ik heb iig nog niemand horen zeggen dat ie verzekerd was om op circuit te gaan rijden ... waarom zouden anders ook zoveel mensen een circuit-rammelbak aanschaffen :wink:
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mar 2009, 16:07

Ik moet toch elke keer weer lachen om Stewie, Fred :mrgreen:

Terug naar “MINI Spotting”