Dit is eigenlijk het enige probleem van het rijden in een Mini. Wij zijn er allemaal erg zuinig op en anderen die intersseert het niets. Ook van die auto's waar kinderen uitkomen die lekker zo'n deur kunnen open beuken.Sven schreef:haha we zijn dus gewoon hetzelfde allemaal
Maargoed moeten er maar niet van die mensen zijn die hun deur tegen een andermans auto aan fl*kkeren![]()
Daar had ik laatst ''ruzie'' met een beetje een aso vrouwtje. Het was mooi rustig bij de supermarkt op de parkeerplaats en ik plof de MINI lekker breed dubbel op een plekkie
.
Achter mij parkeert een vrouw met dochter (?) en begint schreeuwend( terwijl ze er 2 meter vandaan staat) tegen haar dochter te roepen hoe asociaal en stom het wel niet is om zo'n klein autotje, daar zo dubbel neer te zetten en zoveel ruimte in te nemen.....
Op dat moment opent ze de deur en, boem, zo tegen de auto die ernaast staat....
Sven: kijk mevrouw dat is precies de reden dat die kleine auto daar zoveel ruimte nodig heeft. Voor van die mensen die niet uitkijken en gewoon de deur tegen andermans auto aan gooien. U beschadigt hier iemand zijn auto, maar loopt straks rustig weg hoor... Dat vind ik pas asociaal!
(en loopt door)![]()
Zulke irritante mensen![]()
![]()
Ook de drempelsituatie is herkenbaar Wok....

In Enschede onder het Van Heekplein hebben ze toch mooie ruime plaatsen. Als je daar je deuren wilt beschadigen moeten ze wel erg wild uitgestap zijn.