Gisteren net voorbij Beinsdorp, je parkeerde je langs de ander kant van de weg.
Volgens mij zat Jannie achter het stuur?
Ik viel waarschijnlijk niet op want ik reed in een Clio van de garage.
Peter "The Hek S" gespot
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze werkt daar in de thuiszorg bij een ouder echtpaar. Die man is 81 en sinds deze week is zijn vrouw op woensdagmiddag naar één of andere recreatiemiddag in een tehuis. Jannie ging even wat was wegleggen in een kast op de slaapkamer, staat die man ineens achter haar.
Wat denk je wattie ouwe gek zegt/vraagt; Je hoeft niet met me te ne*ken hoor maar ik zou wel willen weten of ie nog groot kan worden dus misschien wil je me even aftrekken!!! Nou ja, dat geloof je toch niet!!!
Moet niet gekker worden, toch...
Hahaha, daar zeg je nou wat. Ik heb nog wel een mooi verhaal over de diensten die de klant van haar verwachtte gistermiddag!!!!Hans schreef:Kan wel kloppen, de minnaar van Jannie woont daar
Ze werkt daar in de thuiszorg bij een ouder echtpaar. Die man is 81 en sinds deze week is zijn vrouw op woensdagmiddag naar één of andere recreatiemiddag in een tehuis. Jannie ging even wat was wegleggen in een kast op de slaapkamer, staat die man ineens achter haar.
Wat denk je wattie ouwe gek zegt/vraagt; Je hoeft niet met me te ne*ken hoor maar ik zou wel willen weten of ie nog groot kan worden dus misschien wil je me even aftrekken!!! Nou ja, dat geloof je toch niet!!!
Moet niet gekker worden, toch...
- Black_Devil
- Mod virus alert!
Onze sponsors