Speedy op de Gaasperdammerweg!

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Speedy op de Gaasperdammerweg!

27 apr 2010, 21:41

Vandaag in de spits van Amstelveen weer naar huis gereden. Op dat ritje 42 mini's geteld. ( heb in de fileb toch niks anders te doen) De meesteen zitten gewoon een beetje dom voor zich uit te staren op eentje na. Dat was die mooie PW met dat Franse accent. Mooi auto zo in het zonnetje Daiël.
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Speedy op de Gaasperdammerweg!

27 apr 2010, 21:56

H en S schreef:Vandaag in de spits van Amstelveen weer naar huis gereden. Op dat ritje 42 mini's geteld. ( heb in de fileb toch niks anders te doen) De meesteen zitten gewoon een beetje dom voor zich uit te staren op eentje na. Dat was die mooie PW met dat Franse accent. Mooi auto zo in het zonnetje Daiël.
ooh joh, 42 valt nog wel mee... :P

ik tel ze niet eens allemaal meer... :roll:
Maar als ik van mijn huis naar de bushalte loop (c.a. 3,5 min) tel ik er al snel zo'n 4, en als ik op de bus sta te wachten dan rijden er ook al snel een stuk of 5 voorbij... :P

en zo gaat het dan tot haarlem door... :P
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 apr 2010, 23:42

Grappig, dan heb je mij net gemist...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2010, 00:21

Zitten er zo veel MINI's daar? :mrgreen: Ik kom er echt niet zo veel tegen hier in Amsterdam :lol:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

28 apr 2010, 08:07

Wel toevallig dat ik jou daar tegenkom :mrgreen: zag de clubsticker later wel zitten 8) rijd jij elke dag in die file naar huis :shock:

Terug naar “MINI Spotting”