Nieuwe R56-en gespot in Barcelona

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Nieuwe R56-en gespot in Barcelona

03 nov 2006, 20:24

Was afgelopen week in Barcelona voor de Champions League wedstrijd tegen Chelsea (ontzettend gave wedstrijd en gaaf stadion die Nou Camp!). Daar zag ik op een parkeer plaats van het vliegveld van Barcelona een stuk of 20 R56 en! Zag het helaas vanuit een taxi en had mn camera in mn tas in de achterbak zitten, dus geen fotos... :cry: Is toch wel een mooie wagen als je hem in het echt ziet he! Die grote chromen uitlaat pijpen zijn van ver af zichtbaar! gaaf hoor... ze waren er trouwens in allerlei kleuren.. maar de electric blue vond ik het mooist! Ben alleen nog niet uit over de koplampen en de side grills...

Wat rijden er trouwens veel Mini's rond in Barcelona! veel cabrios (zou ik ook nemen als ik daar woonde), en voornamelijk ones en coopers. Heb maar 3 S-jes gezien. Op een gegeven moment reden er gewoon 3 achter elkaar... leuk hoor!
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

03 nov 2006, 22:06

Leuk verslag zeg.! :P Altijd kicke zoveel Mini's bijelkaar. Jammer dat je je camera niet bij de hand had zeg. :(
Yvon
Wingman
Contacteer:

05 nov 2006, 11:07

Laat me raden rode en blauwe? :)

Dat zijn de testmodellen, zodra de persintro achter de rug is worden deze allemaal vernietigd :(

Alsnog gevraagd of wij, als NewMINIClub, niet kunnen adopteren :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “MINI Spotting”