ValentijnK in Soestdijk/Soest

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

ValentijnK in Soestdijk/Soest

12 okt 2010, 18:21

De R50 van Valentijn gespot in Soest vandaag (rond 13.00uur, Burg. Grothestraat).

Van de week reed ik er ook al langs, maar was toen te laat om een foto te maken. Dit keer was ik voorbereid, maar een foto maken terwijl je een oplegger met 35ton brandstof door een dorpje stuurt is niet echt handig. Dus een beetje slechte foto.

Wanneer kom je weer eens naar de Foodstrip?

Afbeelding
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

Re: ValentijnK in Soestdijk/Soest

13 okt 2010, 10:17

Ja da's lastig , maar misschien een tip >) je kan toch gewoon stoppen en vanuit stilstand een foto maken ?? of je stapt uit :mrgreen: :Foto
mushrop schreef:De R50 van Valentijn gespot in Soest vandaag (rond 13.00uur, Burg. Grothestraat).

Van de week reed ik er ook al langs, maar was toen te laat om een foto te maken. Dit keer was ik voorbereid, maar een foto maken terwijl je een oplegger met 35ton brandstof door een dorpje stuurt is niet echt handig. Dus een beetje slechte foto.

Wanneer kom je weer eens naar de Foodstrip?

Afbeelding
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
MaVaEe
Koeien-teller

13 okt 2010, 10:32

He Rob kan je niet beter beide handen aan het stuur houden met die rijdende bom van je? :mrgreen:
Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

13 okt 2010, 11:19

MaVaEe schreef:He Rob kan je niet beter beide handen aan het stuur houden met die rijdende bom van je? :mrgreen:
X2, ik vind dat jij erg onverantwoord omgaat met die vrachtwaggel op deze manier :s

>) >) :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
ValentijnK
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 jan 2011, 20:37

He Rob, ik werd net getipt door m'n broertje, had dit dus nooit opgemerkt... MAar ik las ergens dat je weer voor de BP rijd? Doe je dan ook de bp bij ons in de straat?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jan 2011, 02:04

Klopt, ik rij sinds 2 weken weer voor de BP. Ik zal ongetwijfeld ook bij die bij jullie in de straat moeten zijn.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “MINI Spotting”