Countryman A12
- Cooper larS
- Enthousiast
Bericht
Countryman A12
Gister reed er achter mij een CMS vanaf oprit Nootdorp de A12 op. Viel nogal op door zijn verlaging en (ik denk) 18inch wielen... Ook aan voorzijde mooie led/xenon verlichting.

CoopeRed = Cooper larS
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ziet er dik uit, is dat grijs?
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Light Coffee
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die is overduidelijk verlaagd dus je zou denken moet iemand van het forum zijn ... Ik dacht aanvankelijk Marcel&Mirell, vanwege Beek plannen, maar dan kloppen de velgen niet ... blijft over hkenepa, Royal Grey. Geen idee wie Light Coffee heeft ... Berthil is nog niet up tot date met de avatars
Anyway ... een hele vette bak

- Cooper larS
- Enthousiast
Bericht
Denk niet dat deze bij Beek vandaan kwam. Hij reed namelijk achtermij vanaf Nootdorp kant richting oprit snelweg... Vanaf Beek is andere route logischer naar de oprit.
CoopeRed = Cooper larS
- marcel&mirell
- 4 op een rij!
Bericht
Heel toevallig waren wij die dag bij vrienden op visite in nootdorp in eerste instantie dacht ik dat dit onze mini was dus niet , die beek plannen zijn naar wens uit gevoerd alleen de verlaging nog niet staat heel hoog op mijn verlang lijstje.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Als je in de parking kijkt, selecteert op een bepaalde kleur, zie je volgens mij alle mensen die hun parking hebben ingevuld met een bepaalde kleur.
onafhankelijk of er nu al wel of niet een avatar van zou zijn gemaakt.
En als je dus "Light coffee" aanklikt zie je dat de parkinglijst leeg is.
Net zoals "English Malt brown" leeg is (ook countryman), Solid Gold (Gen.1) leeg is , en Reef Blue er al wel inzit maar ook leeg is (Gen2, nog niet eens uit).
Maar, gelet op bovenstaande reacties is het dus blijkbaar geen Light Coffee kleur geweest en was het een Royal Grey.
Door,Door schreef:...Geen idee wie Light Coffee heeft ... Berthil is nog niet up tot date met de avatars
Als je in de parking kijkt, selecteert op een bepaalde kleur, zie je volgens mij alle mensen die hun parking hebben ingevuld met een bepaalde kleur.
onafhankelijk of er nu al wel of niet een avatar van zou zijn gemaakt.
En als je dus "Light coffee" aanklikt zie je dat de parkinglijst leeg is.
Net zoals "English Malt brown" leeg is (ook countryman), Solid Gold (Gen.1) leeg is , en Reef Blue er al wel inzit maar ook leeg is (Gen2, nog niet eens uit).
Maar, gelet op bovenstaande reacties is het dus blijkbaar geen Light Coffee kleur geweest en was het een Royal Grey.
Gr, Marcel
Onze sponsors