Vanmiddag stond ik op de N44 tussen Wassenaar en Den Haag schuin achter deze Mini Cooper S met kenteken "MAD MINI". Wel eens gezien in buitenland dit soort kentekens maar in Nederland heb ik het nog niet veel gezien...
Er rijden bij ons in de buurt wel meer Amerikanen rond. Ik weet ook een Audi Q5 in Leiderdorp te staan met Amerikaans kenteken maar dit is wel heel stoer maar het zou me niet verbazen als ze hier regelmatig worden aangehouden. Volgens gelooft de politie het niet als ze je zien rijden...
Hier reed ook een tijdje een x3 op Californie platen... Was een auto uit de VS meegenomen en moest hier ff rondrijden voordat ie NL kenteken gezet kon worden....
Die mensen vonden het zelf ook niet fijn, waren bang dat die platen eraf gesloopt zouden worden... valt wel op met zulke kentekenplaten....
Klopt, was ook Amerikaan. Weet dat er in Den Haag/Wassenaar ook een Honda S2000 rijd met kenteken S2K.
Ik had bijna in plaats van de Cooper S een witte Scion TC gekocht van een Amerikaan. Helaas ging dat op laatste moment niet door.... Ben natuurlijk onwijs blij met de S
Volgens mij mag je zo gewoon rondrijden, zolang je dat maar netjes afstemt met de RDW
zeker die ambassade en expat figuren kunnen dat..
Juist super cool om met je VS plaat rond te tuffen door Nederland..
Die polen lukt het ook nog steeds om met een PL kenteken rond te rijden, terwijl ze toch echt in NL zijn ingeschreven..
uiteindelijk boeit de overheid het geen reet zolang je alles netjes registreert en eventueel belasting betaald als dat moet