Blauwe R56 waalbrug Nijmegen vrijdagmiddag zo rond 17.15
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Blauwe R56 waalbrug Nijmegen vrijdagmiddag zo rond 17.15
Wie oh wie? Duimpje omhoog en vice versa, naderhand probeerde je mij een kaartje te geven.. ik zat helaas te slapen bij het stoplicht 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
zzzzzzzzhag 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- roady-maniac
- Leerling Mini lid
Bericht
it was me
Ik rij er dagelijks, dus wellicht komen we elkaar nog een keertje tegen.
De volgende keer elkaar maar even achtervolgen zodat we even kunnen kletsen, naast elkaar rijdend is dat toch lastig...
Tot de volgende avondspits!

De volgende keer elkaar maar even achtervolgen zodat we even kunnen kletsen, naast elkaar rijdend is dat toch lastig...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht

Had nog gecheckt of ik een clubsticker kon vinden maar zag ´m niet 123... maar mini zag er goed uit !! rij daar nu dagelijks rond die tijd dus ga je ongetwijfeld nog eens spotten!!
roady-maniac schreef:it was me

Had nog gecheckt of ik een clubsticker kon vinden maar zag ´m niet 123... maar mini zag er goed uit !! rij daar nu dagelijks rond die tijd dus ga je ongetwijfeld nog eens spotten!!

- roady-maniac
- Leerling Mini lid
Bericht
En vanmiddag troffen we elkaar alweer, maar nu op de Scheidingsweg, het moet niet gekker worden!
nb komend weekend (na een wasbeurtje) gaat de clubsticker erop voor de herkenbaarheid
nb komend weekend (na een wasbeurtje) gaat de clubsticker erop voor de herkenbaarheid
Onze sponsors