Denk ook dat ze minder binding hebben met de Mini dan de mensen die hem uit eigen interesse kopen.
Heb gelukkig nog wel regelmatig dat onderweg buiten de regio andere mini rijders wel terug zwaaien!

Ligt volgens mij ook een beetje aan de regio...hier in Rijswijk / Den Haag zitten er vaak tutjes in, die niets zien of horen..en de mannelijke rijders kijken vaak meteen van "wat mot je'"jpben schreef:Ik kom hier in de buurt een hoop Mini rijders tegen waarvan ik vermoed dat het zakelijke rijders zijn .... deze zijn niet erg enthousiast om te zwaaien nee![]()
Denk ook dat ze minder binding hebben met de Mini dan de mensen die hem uit eigen interesse kopen.
Heb gelukkig nog wel regelmatig dat onderweg buiten de regio andere mini rijders wel terug zwaaien!
Als ik later deze week mijn gele verlichting erin heb zitten dan moet je maar goed opletten of je me ziet rijden, ik rijd dagelijks in Den Haag-Zuid van en naar mijn werk! Ik hoop dat de Cooper er dan ook wat "gemodded" uitziet, dat zal vast in de reacties schelen. Nu heb ik een Alta antenne en een clubsticker, dat is wat te subtiel blijkbaarGreyCooperS schreef: Ligt volgens mij ook een beetje aan de regio...hier in Rijswijk / Den Haag zitten er vaak tutjes in, die niets zien of horen..en de mannelijke rijders kijken vaak meteen van "wat mot je'"
Idem, naar een Mini met reclame op zal ik niet echt zwaaien... Andere wel, als ik eraan zie dat het (ook is het maar een beetje) een liefhebber is... ik geef ook wel eens een thumbs up als hij lekker gemod isKristiaan schreef: Sinds ik weinig reactie terugkrijg (voornamelijk (Noord-)Antwerpen) zwaai ik juist nog naar de Mini's waaraan je ziet dat ze tijd hebben genomen om hem samen te stellen. Striping is vaak al genoeg om mij aan het zwaaien te krijgen.
Ik kom regelmatig in Veghel (woon in Heeswijk) maar ik heb nog nooit iemand zien zwaaienBatje schreef:K heb er vandaag weer een gevonden die na een beetje moeite een reactie gaf. Ze kwam me eerst voorbij rijden en bij t stoplicht stond ze weer langs me, toen moest ze wel een reactie terug geven.
Maar de leukste was nog wel op vakantie in Italië. Een rode cooper, die gast stak zn arm ook uit t raam nadat ik met mn lichte knipperde en mn arm uit stak. Dus dat was wel weer leuk.
Maar over t algemeen in de buurt van Eindhoven/den Bosch weinig reactie ookal doe k zo mn best..
Net ff je gallery bekeken en k heb hem nog niet eerder gezien langs t kanaal. Maar hij ziet er erg mooi uitSpollie schreef: Ik kom regelmatig in Veghel (woon in Heeswijk) maar ik heb nog nooit iemand zien zwaaienAls iemand zwaait, zwaai ik terug, maar ik zal niet zelf naar iedere MINI die ik tegenkom zwaaien. Met 50.000 km per jaar gaat daar de lol ook snel van af
Ben zelf 1 keer iemand tegengekomen die zwaaide, hier in het dorp iemand met een rode R53. Maar ik zag het te laat om nog terug te zwaaien
Onze sponsors