Wel of niet zwaaien naar elkaar?

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.

Ik zwaai/flits naar andere MINI's

Altijd!
62
53%
Alleen als ze eerst zwaaien/flitsen.
30
26%
Waarom zou ik?
6
5%
Alleen naar 'waardige' MINI's
18
16%

Totaal aantal stemmen: 116
jpben
One wheel wonder
One wheel wonder

10 jun 2011, 01:08

Ik kom hier in de buurt een hoop Mini rijders tegen waarvan ik vermoed dat het zakelijke rijders zijn .... deze zijn niet erg enthousiast om te zwaaien nee :cry:
Denk ook dat ze minder binding hebben met de Mini dan de mensen die hem uit eigen interesse kopen.

Heb gelukkig nog wel regelmatig dat onderweg buiten de regio andere mini rijders wel terug zwaaien! :))
Mini An
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

11 jun 2011, 19:45

Ik zwaai terug als er gezwaaid wordt ( en ik zie het ) maar zwaai niet standaard zelf, of ik moet de Mini kennen....
reneenjoyce
Enthousiast
Enthousiast

13 jun 2011, 21:06

Gewoon blijven zwaaien zou ik zeggen! mijn vrouwtje zwaait ook altijd en dan krijgen we ook altijd van die niet begrijpende
blikken terug. maar mischien komt dat omdat we nog geen mini hebben en gewoon in onze doorsnee megane rijden :D :D
( maar tis echt waar dr handjes vallen er zowat af ) ( soms schaam ik me :D )
GreyCooperS
Forum Junky

13 jun 2011, 21:24

jpben schreef:Ik kom hier in de buurt een hoop Mini rijders tegen waarvan ik vermoed dat het zakelijke rijders zijn .... deze zijn niet erg enthousiast om te zwaaien nee :cry:
Denk ook dat ze minder binding hebben met de Mini dan de mensen die hem uit eigen interesse kopen.

Heb gelukkig nog wel regelmatig dat onderweg buiten de regio andere mini rijders wel terug zwaaien! :))
Ligt volgens mij ook een beetje aan de regio...hier in Rijswijk / Den Haag zitten er vaak tutjes in, die niets zien of horen..en de mannelijke rijders kijken vaak meteen van "wat mot je'" 8)
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
JeroenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 jun 2011, 09:17

GreyCooperS schreef: Ligt volgens mij ook een beetje aan de regio...hier in Rijswijk / Den Haag zitten er vaak tutjes in, die niets zien of horen..en de mannelijke rijders kijken vaak meteen van "wat mot je'" 8)
Als ik later deze week mijn gele verlichting erin heb zitten dan moet je maar goed opletten of je me ziet rijden, ik rijd dagelijks in Den Haag-Zuid van en naar mijn werk! Ik hoop dat de Cooper er dan ook wat "gemodded" uitziet, dat zal vast in de reacties schelen. Nu heb ik een Alta antenne en een clubsticker, dat is wat te subtiel blijkbaar 8)
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
Dirkxke
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 jul 2011, 14:24

Ik steek altijd mijn hand op. Een aantal keren een andere Mini S rijder van hier in de buurt tegengekomen die mij nogal vreemd bekeek, tot hij het ineens door had. Heb hem er een tijdje terug op betrapt dat hij het nu ook doet naar andere Mini's :D

Dan zijn ze in Belgisch Limburg toch net dat iets losser op dat gebied. Al een aantal keer onverwacht reactie terug gehad.
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jul 2011, 12:43

Haha idd, ik krijg ook altijd rare blikken. Of mensen doen gewoon of ze het niet zien. Maarja, we gaan gewoon stug door ;)
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

01 sep 2011, 01:37

Ik steek m'n grote lampen aan, ruit naar beneden, dak open en alle 2 de handen buiten en blijven zwaaien tot ik ze niet meer zie en met mijn hoofd den tuuter indrukken!

Neen, even serieus, het is jammer dat er zo weinig volk terugzwaait. Zeker de mensen in een wagen van de firma (met het logo e.d. er op dan)

Sinds ik weinig reactie terugkrijg (voornamelijk (Noord-)Antwerpen) zwaai ik juist nog naar de Mini's waaraan je ziet dat ze tijd hebben genomen om hem samen te stellen. Striping is vaak al genoeg om mij aan het zwaaien te krijgen. :P
W021
4 op een rij!
4 op een rij!

01 sep 2011, 17:54

Kristiaan schreef: Sinds ik weinig reactie terugkrijg (voornamelijk (Noord-)Antwerpen) zwaai ik juist nog naar de Mini's waaraan je ziet dat ze tijd hebben genomen om hem samen te stellen. Striping is vaak al genoeg om mij aan het zwaaien te krijgen. :P
Idem, naar een Mini met reclame op zal ik niet echt zwaaien... Andere wel, als ik eraan zie dat het (ook is het maar een beetje) een liefhebber is... ik geef ook wel eens een thumbs up als hij lekker gemod is :D
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 sep 2011, 18:35

K heb er vandaag weer een gevonden die na een beetje moeite een reactie gaf. Ze kwam me eerst voorbij rijden en bij t stoplicht stond ze weer langs me, toen moest ze wel een reactie terug geven.

Maar de leukste was nog wel op vakantie in Italië. Een rode cooper, die gast stak zn arm ook uit t raam nadat ik met mn lichte knipperde en mn arm uit stak. Dus dat was wel weer leuk.

Maar over t algemeen in de buurt van Eindhoven/den Bosch weinig reactie ookal doe k zo mn best..
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Spollie
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

01 sep 2011, 20:40

Batje schreef:K heb er vandaag weer een gevonden die na een beetje moeite een reactie gaf. Ze kwam me eerst voorbij rijden en bij t stoplicht stond ze weer langs me, toen moest ze wel een reactie terug geven.

Maar de leukste was nog wel op vakantie in Italië. Een rode cooper, die gast stak zn arm ook uit t raam nadat ik met mn lichte knipperde en mn arm uit stak. Dus dat was wel weer leuk.

Maar over t algemeen in de buurt van Eindhoven/den Bosch weinig reactie ookal doe k zo mn best..
Ik kom regelmatig in Veghel (woon in Heeswijk) maar ik heb nog nooit iemand zien zwaaien :wink: Als iemand zwaait, zwaai ik terug, maar ik zal niet zelf naar iedere MINI die ik tegenkom zwaaien. Met 50.000 km per jaar gaat daar de lol ook snel van af :P

Ben zelf 1 keer iemand tegengekomen die zwaaide, hier in het dorp iemand met een rode R53. Maar ik zag het te laat om nog terug te zwaaien :evil:
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

02 sep 2011, 00:57

Spollie schreef:
Batje schreef:Met 50.000 km per jaar gaat daar de lol ook snel van af :P
Agree to disagree. ;-)
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 sep 2011, 09:06

In frankrijk werd t ergens wel gewaardeerd.
Ik begon natuurlijk (A) maar na een tijdje kreeg ik zelfs knipperende lichten en opgestoken handjes :D

Ik rij elke dag door Nijmegen en ben een beetje gestopt met handjes opsteken.. doe t nu eigenlijk alleen nog maar bij S-jes.. 9 van 10 heeft de auto ook voor zijn plezier en de rest heeft m van de baas, dusja.. 0 emotie
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 sep 2011, 09:59

Spollie schreef: Ik kom regelmatig in Veghel (woon in Heeswijk) maar ik heb nog nooit iemand zien zwaaien :wink: Als iemand zwaait, zwaai ik terug, maar ik zal niet zelf naar iedere MINI die ik tegenkom zwaaien. Met 50.000 km per jaar gaat daar de lol ook snel van af :P

Ben zelf 1 keer iemand tegengekomen die zwaaide, hier in het dorp iemand met een rode R53. Maar ik zag het te laat om nog terug te zwaaien :evil:
Net ff je gallery bekeken en k heb hem nog niet eerder gezien langs t kanaal. Maar hij ziet er erg mooi uit :icon_top:
Maar ik rij vaak maandag avond en in t weekend naar Berlicum toe naar mn vriendin. Waar in Heeswijk staat ie verstopt dan?? ;)

Terug naar “MINI Spotting”