Matgroene Countryman Cooper S
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Matgroene Countryman Cooper S
Vanavond op de A27 een matgroene Countryman. Zag er erg dik uit.
- Kees en Annet
- Racende reporter
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
en een stuk dikkere uitlaat... 
Dik ding!! al had ik zelf een ander kleurtje gewrapped, maar dit valt wel lekker op natuurlijk

Dik ding!! al had ik zelf een ander kleurtje gewrapped, maar dit valt wel lekker op natuurlijk

- boy1803
- 4 op een rij!
Bericht
Dat is inderdaad die van ons (Jan de Jong) van de week op tv met 26 turnsters erin haha geweldig!!
Overigens staat hij nu op 19inch JCW mat zwarte wielen. Het is onze demo vandaar dat wij hem in een aparte kleur hebben laten wrappen zodat hij lekker opvalt! Ik zal even kijken of ik zo een foto kan schieten met de nieuwe wielen eronder.
We hebben er al één verkocht in deze kleur, deze heeft zelfs een nep leder dak erop gewrapt.
Wat er aan veranderd is
- Mat groene wrap
- Cobra verlaging
- Spacers rondom 16mm
- Custom grill 4x driving lights
- Custom mat chili red spiegelkappen binnen en buiten, en brake inlaat
- Aantal chrome delen zwart, beltline volgt is besteld
- Supersprint uitlaat, klonk niet goed genoeg daarna ook nog middendemper vervangen
- 19inch JCW
Overigens staat hij nu op 19inch JCW mat zwarte wielen. Het is onze demo vandaar dat wij hem in een aparte kleur hebben laten wrappen zodat hij lekker opvalt! Ik zal even kijken of ik zo een foto kan schieten met de nieuwe wielen eronder.
We hebben er al één verkocht in deze kleur, deze heeft zelfs een nep leder dak erop gewrapt.
Wat er aan veranderd is
- Mat groene wrap
- Cobra verlaging
- Spacers rondom 16mm
- Custom grill 4x driving lights
- Custom mat chili red spiegelkappen binnen en buiten, en brake inlaat
- Aantal chrome delen zwart, beltline volgt is besteld
- Supersprint uitlaat, klonk niet goed genoeg daarna ook nog middendemper vervangen
- 19inch JCW
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ik wil de video wel eens zien
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
http://www.sbs6.nl/programmas/wat-schat ... n-een-autoMarcel Always Open schreef:ik wil de video wel eens zien

Onze sponsors