Mini invasie

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Romini
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

Mini invasie

22 jun 2012, 22:12

Sta je met je mini te wachten voor het stoplicht ( op rood natuurlijk) in IJsselstein.... komt er van links mini cabrio, mini clubman, mini one voorbij....vervolgens van rechts, Mini countryman, mini cooper.....en dan sta ik zelf ook nog op dat kruispunt....
is het nu omdat ik nu eindelijk ook een mini heb, dat ik OVERAL mini's spot? :D
wel leuk dat iedereen toch even naar de andere mini's spiekt...
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jun 2012, 10:26

Haha...ja het valt mij de laatste tijd ook op dat je echt steeds meer MINI's op de weg ziet. Zeker nu MINI zoveel verschillende modellen heeft. Toen wij ca. 7 jaar geleden onze eerste MINI kochten waren we uniek bij ons in de regio. Alleen als ik door grote steden reed zoals Rotterdam, Amsterdam, Den Haag dan zag je weleens een andere MINI. En als we voor een weekendje weg weleens buiten de randstad kwamen dan keken mensen je zelfs na als je met je MINI voorbij kwam. Dat heeft nog een paar jaar geduurd. Maar als ik nu door een grote stad rij dan zie ik meerdere MINI's om me heen en ook bij ons in het Westland zijn de MINI's de laatste tijd goed vertegenwoordigd. Leuk toch? MINI rules! :yeah
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jun 2012, 11:06

Ook wel cognitieve dissonantie... ;) Ik merkte het zelf onlangs nog, een vriend van me wil een MX-5 kopen, en ineens zag ik ze overal rijden. :mrgreen:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

23 jun 2012, 13:30

Mooi woord Martijn :lol:

Terug naar “MINI Spotting”