Waar is mijn mannelijke mini-rijder?!
- ViperDriver
- Nieuw Lid
Bericht
Goed bezig wint...
Laatst gewijzigd door ViperDriver op 09 mar 2007, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Anna
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik voelde me vereerd vandaag! Dat ik toch mee mocht rijden als illegale punto-rijder!
Wat een gezellige dag...leuk om iedereen zo is te ontmoeten! En wat leven die auto's bij jullie zeg..had het gevoel dat ik met jullie in Intertoys stond;)hahahah
Ik heb ongetwijfeld niet iedereen gezien die wel op dit topic had gereageerd (of zij mij), maar wie een herkansing wil, kan zich inplannen
:
maandag:
dinsdag:
woensdag:
donderdag:
vrijdag:
zaterdag:
zondag:
...leg zo m'n agenda op tafel!!hahaha nee, gekheid!!:lol:
Heb in ieder geval ontzettend genoten vandaag! En wens jullie vast allemaal veel plezier bij mini's voor KIKA en straks op Zandvoort!!!
Enne...als iemand z'n Mini nog voor een schappelijke prijs één dezer tijd weg doet.....laat het me weten!!hahahha
Rob,(maar natuurlijk ook de rest!)S-Special schreef:Nou Rob ik geloof dat ANNA erg in de smaak is gevallen!!!!!!!!!![]()
Kijk maar uit voor je het weet zit het hele forum achter haar aan!!!!!!!![]()
Ik voelde me vereerd vandaag! Dat ik toch mee mocht rijden als illegale punto-rijder!
Wat een gezellige dag...leuk om iedereen zo is te ontmoeten! En wat leven die auto's bij jullie zeg..had het gevoel dat ik met jullie in Intertoys stond;)hahahah
Ik heb ongetwijfeld niet iedereen gezien die wel op dit topic had gereageerd (of zij mij), maar wie een herkansing wil, kan zich inplannen

maandag:
dinsdag:
woensdag:
donderdag:
vrijdag:
zaterdag:
zondag:

Enne...als iemand z'n Mini nog voor een schappelijke prijs één dezer tijd weg doet.....laat het me weten!!hahahha

Gezocht: mannelijke mini-rijder!
Vandaag gezien in de omgeving van Zuidplein- Rotterdam. Rijdend in zwarte mini met deze website op auto!Helaas waren daar de stoplichten en ging ik richting centrum, maar waar ging jij heen?!
Anna
Vandaag gezien in de omgeving van Zuidplein- Rotterdam. Rijdend in zwarte mini met deze website op auto!Helaas waren daar de stoplichten en ging ik richting centrum, maar waar ging jij heen?!
Anna
Onze sponsors