Ahum dit topic gaat toch wel steeds iets verder he .
Leuk je gesproken te hebben vandaag Anna. T zal wel lastig zijn een forumnaam aan een persoon te koppelen . Hopelijk voel je je niet te veel doorelkaar gerammeld na die heerlijke bochtige weggetjes.
Ow wat betreft de planning. Dinsdag is prima hoor
Gr,
Peter-Paul ( Die kerel die de aanhangwagen omgegooid heeft ow zal t filmpje ff proberen te posten je ziet de kinderen door de auto heen rollen )
Zo zo èrcé!!! Dat is nog is wat je noemt een pitspoezen "PAK" ...hahah...hmm..vrij frisjes voor een dag als deze!
Of zocht je zelf meer iets voor huiselijk gebruik ;)Volgens mij ging het hier meer om een pak voor de Mini dagen!!hahah..
Gezocht: mannelijke mini-rijder!
Vandaag gezien in de omgeving van Zuidplein- Rotterdam. Rijdend in zwarte mini met deze website op auto!Helaas waren daar de stoplichten en ging ik richting centrum, maar waar ging jij heen?!
Anna
@Anna,
Leuk te horen dat je het naar je zin hebt gehad!
Enne....ik neem toch aan dat Rob jou voor minimaal de rest van het seizoen al heeft vastgelegd als navigatrice, en dat je er bij "MINI's voor KIKA" en "Zandvoort" gewoon bij bent?
S-Special schreef:Erce wat voor pakje had je in gedachten voor ANNA?????
Denk je dat met iets meer stof om het lijf de ruil ook mogelijk is?! hahahah
We zijn benieuwd naar het filmpje,PPCS!Jullie worden alleen daar door al niet vergeten!
Gezocht: mannelijke mini-rijder!
Vandaag gezien in de omgeving van Zuidplein- Rotterdam. Rijdend in zwarte mini met deze website op auto!Helaas waren daar de stoplichten en ging ik richting centrum, maar waar ging jij heen?!
Anna