Rode cooper a50

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Rode cooper a50

15 mar 2006, 01:56

Vanmiddag rond een uur of kwart over vier. Als een mini treintje achter elkaar. Zag 'm al rijden op de a73, beetje gas erbij en zat erbij. Helaas kon ik wat 'eerder' de a 50 op :D (wel bedenken dat ik mijn nieuwe banden even moet sparen nog) . Was een goed plaatje!
Mooie car. We gaan weer verder sparen voor een cooper.

Vanmiddag een gele cooper gezien op de parkeerplaats van de Vereniging bij Nijmegen. Nette auto wel.

Op naar de volgende spot. Misschien in een dorp verderop. Daar rijdt zo nu en dan een zwarte cooper met witte s- spokes velgen. Ben benieuwd wanneer hij zijn cooper s uitlaat eronder heeft :wink:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 mar 2006, 07:40

Ik weet niet waar je vandaan komt? Maar mijn ouders-thuis is een dorp bij Nijmegen; Lent, maar als ik in die omgeving ben dan ben ik te vinden tussen Lent en Huissen in. En tja, bij ons op de oprit zijn twee MINI's te vinden (henkietenk en ik).

Verder zit ik doordeweeks voornamelijk in Tilburg, waar mijn kamer is. Echter studeer ik nu in Eindhoven en pendel meestal met de trein tussen deze laats genoemde steden, maar soms pak ik de MINI.

Waar kom jij dan vandaan?
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mar 2006, 11:51

Mini Poeper schreef:Ik weet niet waar je vandaan komt? Maar mijn ouders-thuis is een dorp bij Nijmegen; Lent, maar als ik in die omgeving ben dan ben ik te vinden tussen Lent en Huissen in. En tja, bij ons op de oprit zijn twee MINI's te vinden (henkietenk en ik).

Verder zit ik doordeweeks voornamelijk in Tilburg, waar mijn kamer is. Echter studeer ik nu in Eindhoven en pendel meestal met de trein tussen deze laats genoemde steden, maar soms pak ik de MINI.

Waar kom jij dan vandaan?
Ik kom uit Nijmegen. Een vriend van me woont in Malden, dat is hier om de hoek.
Maar je bent doelbewust zover van je ouders gaan wonen om meer mini te rijden, om vervolgens nog meer km's te maken door een studie te pakken in Eindhoven. Jammer dat de benzine pas er nog niet bij zit.... :mrgreen:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 mar 2006, 13:41

:mrgreen: :rijden :mrgreen:

Nou, eerst studeerde ik in Tilburg en nu dan in Eindhoven. Idd, mijn MINI heeft veel meer km op de teller staan dan die van Henk.
Die van Henk (henkietenk) kun je regelmatig spotten in en rond het St. Radboud, daar studeert hij nl. geneeskunde. Aankomende vrijdag ben ik al in de loop van de middag in Nijmegen te vinden.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mar 2006, 23:12

Mini Poeper schreef::mrgreen: :rijden :mrgreen:

Nou, eerst studeerde ik in Tilburg en nu dan in Eindhoven. Idd, mijn MINI heeft veel meer km op de teller staan dan die van Henk.
Die van Henk (henkietenk) kun je regelmatig spotten in en rond het St. Radboud, daar studeert hij nl. geneeskunde. Aankomende vrijdag ben ik al in de loop van de middag in Nijmegen te vinden.
Van drie tot vijf op het keizer karel plein :mrgreen:
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mar 2006, 12:58

Weet je hoe hard Keizer-Karel-Plein ruled :P
Lekker afsnijden en racen op een enorme rotonde :D
Ik ben daar ook elke dag wel ff te vinden en vaak pak ik niet de oranjesingel richting waalbrug, maar gaak toch ff door de stad richting waalbrug :lol:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 mar 2006, 13:07

henkietenk schreef:... vaak pak ik niet de oranjesingel richting waalbrug, maar gaak toch ff door de stad richting waalbrug :lol:
Ooohw patser! :wink:
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mar 2006, 22:23

Haha, je geluk is dat er een hoop patsbakken rondrijden die teniet worden gedaan bij een verschijning van een mini/ Kortom opvallen doe je zeker, afzonderlijk van je rijstijl :wink:

Terug naar “MINI Spotting”