Zag gister avond een rode MINI Cooper rijden met zwarte velgen en een rode engelse vlag op z´n dak.
Er zaten 3 gasten in, iemand van hier toevallig.
Ik reed trouwens veels te hard met een zwarte MINI Cooper R56.
gr.
Floris van Dam
Rode MINI cooper met rode engelse valg op z´n dak.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Rode MINI cooper met rode engelse valg op z´n dak.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
3 gasten?! Waren het mini mensjes misschien?
iDD..... wie zit er nou in godsnaam met 3 gasten in een MINI?!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of zijn de mensen in A'dam allemaal 3 meter lang
Ik weet niet hoor, maar ik ben met 2 bijrijders naar Winterberg gereden.....ging prima. (allebei flinke gozers)iDarkDesign schreef:3 gasten?! Waren het mini mensjes misschien?
Of zijn de mensen in A'dam allemaal 3 meter lang

- èrcé
- Be Mini
Bericht
hahaha, ik met m'n 1 meter 80 heb m'n stoel al tegen m'n achterbank aan staan, dan ben ik benieuwd hoe jij dat doet, want volgens mij ben je een stuk langer...PPCS schreef:YUP. Ik lach me altijd kapot als er weer 2 vrienden achterin mee willen rijden. Haha, ik zit toch voorin hoe ze achterin zitten zal me echt jeuken
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
1.83 zit ook helemaal tegen de achterbank aan. De passagiers stoel eigenlijk ook altijd, want anders zit de passagier altijd met z'n kop in mijn zicht. Als er wel eens een derde mee gaat, dan zit die schuin. Billen achter mij en voeten achter de passagier.
iDD
iDD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou niet weten hoe ik twee gasten achter in de MINI moet krijgen, zit ook met m'n stoel tegen de achterbank.
gr.
Floris van Dam
gr.
Floris van Dam
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Me too! 1 keer gedaan inclusief wintersportspullen aanboord. Gelukkig een kort stukje, maar dat was eens en nooit weer. Je zit onderhand op het stuur als je nog iemand achter je wilt laten zitten. Daarom is de max drie bij mij. De bestuurder moet een beetje kennen cruisen..... (of het moet straks Mini United zijn
)
MR

MR
Onze sponsors