Bergen op Zoom, 19 Mei 2007

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Bergen op Zoom, 19 Mei 2007

20 mei 2007, 11:26

Onderweg naar mijn opa en oma gisteren besloot ik eens door de stad te cruisen i.p.v. de snelweg. Rij ik bij onze lekkerste cafetaria ('t Luifeltje in Bergen op Zoom) voorbij, zie ik in mijn ooghoek een bekende MINI Cooper S staan. Ik moest meteen doorrijden, dus kon niet met alle zekerheid zeggen of het nou inderdaad Mike en Marjolein waren. Maar jawel, daarnet bevestigd gekregen dat zij het waren!

Hoe was het centrum van BoZ? >)

Kom ik bij mijn opa en oma aan, zie ik daar op de bezoekers-parkeerplaats een British Racing Green MINI Cooper staan. Uiteraard mijn MINI ernaast gezet en een flyer achtergelaten! :wink: Hier een foto:
Afbeelding
Afbeelding
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 mei 2007, 11:34

Inderdaad wij waren even lekker aan het winkelen in Bergen op Zoom :). Leuke stad hoor, ziet er allemaal gezellig uit en dat wordt nog beter heb ik van Kaj begrepen. Er is zelfs net een Mediamarkt geopent (getuigen het aantal losse flyers en overal rode ballonnen).

Dat we voor de beste cafetaria stonden wisten we niet anders hadden we (mits het van lijnende Marjolein mocht) wel even iets lekkers gaan halen :)

In de stad zaten we nog te denken 'wie weet worden we nog gespot', en toch gelukt :mrgreen:

Maar erg leuke stad en een leuk centrum 8)
Afbeelding
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

20 mei 2007, 11:40

Ja wij waren dat gister Kaj :) BoZ is inderdaad een leuke stad, en we zeiden al meteen, zul je zien dat Kaj ons spot, en jawel!! haha.
Je zal ons zeker vaker gaan spotten daar, echt een leuke stad :) We waren Breda, Oosterhout en Tilburg zo beu, dat we eens een andere kant op gingen! Maar echt een aanrader!! :)

- Marjolein -

(dat je ons zag Kaj kwam denk ik omdat we hem net gewasen hadden .... denk ik .... ) :lol:
Afbeelding
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mei 2007, 11:58

@ Mike and Marjolein; jullie zijn lekker aan het cruisen. Vrijdagavond heb ik jullie ook al gespot (of jullie mij). Moest jullie gewoon ff inhalen :mrgreen: zag jullie al rijden. Had mijn MINI ff verbouwd tot onderdelenkarretje, had nl. mijn hele aerokit erin liggen. In case ya wanna know, past prima :D

marss
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mei 2007, 16:32

MarjoleinART schreef:(dat je ons zag Kaj kwam denk ik omdat we hem net gewasen hadden .... denk ik .... ) :lol:
Ja ik denk inderdaad dat het die schone MINI was. De vorm van het autootje kwam me zo bekend voor zo in mijn ooghoek. In de tussentijd reed ik alweer weg en zag ik nog net jullie wielen. Met die kleur en strepen op de motorkap, meer heb ik niet gezien, maar zoals je ziet is dat dus ook niet nodig! Was trouwens toeval dat ik zo naar m'n opa en oma reed, want zo rij ik NOOIT.

Het is inderdaad een leuke stad, maar deze ben je ook wel zo zat hoor als je er een paar keer bent geweest.
Afbeelding

Terug naar “MINI Spotting”