Lol! Ja! Ik typ vanuit het hiernamaals. Ze hebben hier dus mooi wel bier!78Ray schreef:Dus je bent nu de pijp uit?
Top, dan kom ik er snel aanCoen schreef:Lol! Ja! Ik typ vanuit het hiernamaals. Ze hebben hier dus mooi wel bier!78Ray schreef:Dus je bent nu de pijp uit?
Thanks! De eerste foto is gemaakt met een Hasselblad H5D 200C en de 2e met een Phase One P65+. Had ik toevallig beide mee.speedy schreef:foto's van de maand
Serieus speelgoedCoen schreef:Thanks! De eerste foto is gemaakt met een Hasselblad H5D 200C en de 2e met een Phase One P65+. Had ik toevallig beide mee.
Dat zie je natuurlijk ook wel terug aan de kwaliteit van de foto's...iDuc schreef:Serieus speelgoedCoen schreef:Thanks! De eerste foto is gemaakt met een Hasselblad H5D 200C en de 2e met een Phase One P65+. Had ik toevallig beide mee.
![]()
Schaam je met een FF, tijd voor een middenformaat!iDuc schreef:Zeker weten, ik moet het doen met een 5DII, dat kan hier echt niet aan tippen... lol
Maar, maar... ik ben net naar MINI-formaat geswitched...Coen schreef:Schaam je met een FF, tijd voor een middenformaat!
Lol!iDuc schreef:Maar, maar... ik ben net naar MINI-formaat geswitched...Coen schreef:Schaam je met een FF, tijd voor een middenformaat!